آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

کارگردان هفت سر اژدها با سریالی دیگر در شبکه آی فیلم

به تازگی سریالی از مجموعه های ساخته شده توسط ابوالقاسم طالبی از شبکه آی فیلم به نمایش در آمده است که نام او را بررسی خواهیم کرد.

هم‌زمان با پخش سریال هفت سر اژدها تازه‌ترین اثر ابوالقاسم طالبی، صداوسیما در اقدامی که بی سابقه به نظر می‌رسد سریال دیگری با نام به کجا چنین شتابان را از همین کارگردان راهی آنتن شبکه‌ی آی فیلم کرد.

آقای طالبی که در کارنامه‌ی کاری خود فیلم جنجال برانگیز قلاده‌های طلا درباره‌ی وقایع پس از انتخابات ۸۸ را نیز دارد از چهره‌های مطرح جریانی است که در فضای سیاسی ایران به ‘جبهه فرهنگی انقلاب’ مشهور شده‌اند.

ابوالقاسم طالبی فیلم‌های دیگری همچون یتیم خانه ایران و آقای رئیس جمهور هم در کارنامه‌ی خود دارد که رنگ و بویی سیاسی داشته‌اند.

کارگردان سریال هفت سر اژدها در این هفته‌ها و همزمان با پخش این سریال از شبکه‌ی سه مورد نقد افراد و رسانه‌های بسیاری بوده است؛ از افرادی که به لحاظ فرهنگی و سیاسی به دیدگاه‌های او نزدیک هستند تا دیگرانی که مخالف نظرات او محسوب می‌شوند.

بیشتر نقدها به سریال هفت سر اژدها به کیفیت فنی پایین، نحوه‌ی بازی تصنعی بازیگران، مستقیم‌گویی، فیلمنامه و کارگردانی ضعیف این اثر بازمی‌گردد.

با این وجود صداوسیما آغوش بازی در برابر ابوالقاسم طالبی داشته و علاوه بر اینکه دست او را برای عبور از برخی خطوط قرمز در هفت سر اژدها باز گذاشته به طور همزمان سریالی دیگر از این کارگردان اصولگرا را در شبکه‌ی آیفیلم به شکل روزانه نمایش می‌دهد.

کارگردان هفت سر اژدها با سریالی دیگر در شبکه آی فیلم

سریال به کجا چنین شتابان نیز کنایه‌هایی به جریان‌های سیاسی منتقد دارد البته نه به صراحت هفت سر اژدها.

در این سریال که چند سال قبل تولید و از شبکه‌ی تهران پخش شده بود، بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، علی عمرانی، رضا رویگری، پرستو گلستانی، آهو خردمند، نگین صدق گویا، ساعد هدایتی و… ایفای نقش کرده‌اند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.