آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳ به همراه خلاصه داستان آن

فیلم تگزاس به زودی بر روی پرده سینماها خواهد رفت، در اینجا با اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳ و خلاصه داستان این فیلم آشنا خواهیم شد.

فیلم تگزاس ۳ از سری فیلم های تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی و محصول سال ۱۴۰۳ می باشد در ادامه این مطلب اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳ و خلاصه داستان فیلم را بررسی خواهیم کرد.

بازیگران فیلم تگزاس ۳

سام درخشانی

پژمان جمشیدی

گابریلا پتری

سید جواد هاشمی

نعیمه نظام دوست

سام نوری

سیاوش چراغی پور

ساعد هدایتی

محمدجواد جعفر پور

آدریانو تولوزا

داوود شیرعلی

حامد وکیلی

و با هنرمندی مهدی هاشمی و ژاله صامتی

اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳ به همراه خلاصه داستان آن

خلاصه داستان فیلم تگزاس ۳

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان فیلم تگزاس ۳ منتشر نشده است اما اگر به ترکیب اصلی تیم تولید یعنی مسعود اطیابی در مقام کارگردان، حمزه صالحی در مقام فیلمنامه‌نویس و ابراهیم عامریان در مقام تهیه‌کننده نگاه کنیم احتمالا باید منتظر داستان دنباله‌دار شخصیت‌های اصلی فیلم تگزاس باشیم که در قسمت اول در کشور برزیل بازی کردند و در قسمت دوم رهسپار وطن شدند و حالا قرار است دردسرهای جدیدی را در قسمت سوم درست کنند.

اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳ به همراه خلاصه داستان آن

تگزاس ۳

مسعود اطیابی سال گذشته با رکوردشکنی فیلم هتل توانست نام خودش را به عنوان پولسازترین کارگردان کشور ثبت کند و حالا خیز دوباره او برای فتح گیشه در سال ۱۴۰۳ دیدنی خواهد بود.

پژمان جمشیدی که سال گذشته با فیلم هتل یکی از پردرآمدترین بازیگران سیننمای ایران به حساب می‌آمد بعد از سال‌ها دوری باز هم با سام درخشانی زوج محبوب سال‌های دور را زنده کردند و قرار است شاهد خوشمزگی‌های آن‌ها باشیم.

ابراهیم عامریان این روزها یکی از مهم‌ترین تهیه‌کنندگان سینمای ایران است که هر فیلمش در گیشه تبدیل به بمب بزرگی می‌شود. او حالا در کنار تولید فیلم دفتر پخش هم زده است و فیلمهایش را خودش اکران می‌کند تا سلطان بلامنازع گیشه لقب بگیرد.

قسمت اول فیلم تگزاس سال ۹۷ با فروش ۱۴ میلیاردی خود به یکی از فیلم‌های پرفروش آن سال تبدیل شد و قسمت دوم این فیلم نیز بلافاصله در سال بعد تولید و اکران شد و با فروش ۲۵ میلیاردی نشان داد دنباله‌سازی در سینمای ایران می‌تواند به یک برگ برنده تبدیل شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.