آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال باتلاق از شبکه تماشا + خلاصه داستان

پخش سریال نورهای آبی از شبکه تماشا پایان یافت و سریال باتلاق جایگزین این سریال شده است، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال باتلاق از شبکه تماشا آشنا خواهیم شد.

سریال باتلاق از سریال های پاکستانی می باشد که از امشب ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به روی آنتن شبکه تماشا رفت، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال باتلاق از شبکه تماشا را بررسی خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال باتلاق از شبکه تماشا

سریال باتلاق از امشب سوم اردیبهشت هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت، این سریال فردای همان روز در ساعات ۵:۰۰ ، ۱۱:۰۰و ۱۷:۰۰بازپخش خواهد شد.

ژانر سریال باتلاق درام، عاشقانه و اجتماعی است. این مجموعه نخستین بار در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۱۷ (۲۶ مرداد ۱۳۹۶) بر روی آنتن شبکه Hum Network رفت و در ۸ فوریه ۲۰۱۸ (۱۹ بهمن ۱۳۹۶) به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال پاکستانی باتلاق ۲۶ قسمت است. این مجموعه از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ساعت ۲۳:۰۰ به روی آنتن شبکه تماشا رفته و تکرارهای آن در ساعات ۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال باتلاق

دو خواهر یکی ثروتمند و دیگری فقیر وجود دارند که قرار است فرزندان آنها با هم وصلت کنند ولی در این بین هیرا و شجاع دچار اختلاف شده اند. به همین دلیل شجاع در صدد رفتن به خارج از کشور بر می آید…دو خواهر یکی ثروتمند و دیگری فقیر وجود دارند که قرار است فرزندان آنها با هم وصلت کنند ولی در این بین هیرا و شجاع دچار اختلاف شده اند. به همین دلیل شجاع در صدد رفتن به خارج از کشور بر می آید…

سریال باتلاق پاکستانی است یا هندی؟

در دهه ۸۰ پخش آثار سینمای هند و سریال های هندی یا پاکستانی، در تلویزیون ایران امری مرسوم بود و آثار متنوعی نیز پخش می‌شدند و طرفداران زیادی داشتند. اما این امر در دهه‌های اخیر بسیار کم شد و بیشتر اگر قرار بر پخش آثار کشوری دیگر بود، سریال های کره‌ ای، چینی، آمریکایی یا ژاپنی در تلویزیون دیده می‌شدند. در سال ۱۴۰۳ تلویزیون به سراغ پخش یک سریال پاکستانی رفته و از شبکه نمایش پخش می‌شود.

سریال باتلاق (Daldal) یا به زبان اردو دلدل محصول کشور پاکستان است که به دست مونیا دوراید (Momina Duraid) ساخته و توسط شبکه Hum Network توسعه داده شد. این اثر محصول سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ است و به دست سیراج الحقی (Siraj-ul-Haque) کارگردانی شد. قیصرا حیات (Qaisra Hayat) نویسندگی باتلاق را برعهده داشت.
مطالب مرتبط
1 نظر
  1. رضا می گوید

    سریال پاکستانی هست چرا نوشتید هندی ؟ یعنی فرق هند و پاکستان رو نمی دونید؟

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.