آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب از شبکه آی فیلم

با شروع پخش سریال یک مشت پر عقاب از شبکه آی فیلم، به بررسی زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب را از شبکه آی فیلم در این مطلب خواهیم خواند.

سریال یک مشت پر عقاب مجموعه ای تلویزیونی با مضمونی انقلابی و تولید مرکز سیمافیلم است که در بهمن‌ماه ۱۳۸۶ از شبکهٔ دو پخش می‌شد. این سریال در خال حاضر جایگزین سریال توطئه فامیلی خواهد شد. در ادامه با زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب

سریال یک مشت پر عقاب از روز یکشنبه بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت نزدیک شدن ایام دهه فجر به روی آنت شبکه آی فیلم خواهد رفت، این سریال در ساعت ۱۸ هر روز پخش و فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح تکرار خواهد شد.

زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب از شبکه آی فیلم

سریال یک مشت پر عقاب چند قسمت است؟

سریال یک مشت پر عقاب تولید سال ۱۳۸۶ است و در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

کارگردان سریال یک مشت پر عقاب

اصغر هاشمی کارگردان سریال یک مشت پر عقاب می باشد او که آخرین کارش سریال پرمخاطب بی همگان می باشد متولد ۱۳۳۲ است و از سال ۱۳۶۵ تاکنون فیلم های بسیاری کارگرانی، نویسندگی و تدوین کرده است.

نویسنده سریال یک مشت پر عقاب

فرهاد توحیدی نویسنده سریال یک مشت پر عقاب می باشد که البته اکثر کارهای او در قالب فیلم های سینمایی کمدی می باشد مانند؛ مرد عوضی، مجردها، توکیو بدون توقف و ۵۰ کیلو آلبالو هستند و البته آخرین کار او در قالب نویسندگی فیلم سینمایی بدون قرار قبلی می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.