آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جزئیات پخش سریال ۸۷ متر از زبان کارگردان سریال + علت توقیف سریال ۸۷ متر

سریال ۸۷ متر محصول سال ۱۳۹۶ می باشد که بالاخره بعد از ۷ سال تکلیفش مشخص شد، در اینجا جزئیات پخش سریال ۸۷ متر از زبان کارگردان سریال و علت توقیف سریال ۸۷ متر را بررسی خواهیم کرد.

تکلیف پخش سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری مشخص شده و قرار است به جای سپرده شدن به پلتفرم‌های شبکه خانگی در شبکه یک پخش شود. عیاری اعلام کرده که تا ۱۰-۱۵ روز آینده زمان پخش سریال مشخص خواهد شد. پیش‌تر سیمافیلم از احتمال واگذاری سریال به خارج از تلویزیون صحبت به میان آورده بود.

کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون، در برنامه «استودیو هشت» رادیو از احتمال پخش سریال «۸۷ متر» تا ۱۵ روز آینده در شبکه یک صحبت به میان آورده گفته که هر سریالی برای تلویزیون ساخته به خاطر پول بوده است.

زمان پخش سریال ۸۷ متر

عیاری درباره «۸۷ متر» گفته: « خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می رود.»

سریال «۸۷ متر» سال ۱۳۹۶ کلید خورد و کیانوش عیاری و همکارانش بارها در طول ساخت، به دلیل بودجه تولید آن را متوقف کردند و نهایتاً زمستان سال ۱۳۹۹ تصویربرداری به پایان رسید. قرار بود سال ۱۴۰۰ پخش شود اما بارها به تعویق افتاد. عیاری در مصاحبه‌هایی درباره اصلاحاتی که به سریال وارد شده صحبت کرد و حتی زمانی گفت که نسبت به آماده کردن سریال برای پخش دلسرد شده و نمی‌خواهد اصلاحات را انجام دهد.

جزئیات پخش سریال 87 متر از زبان کارگردان سریال + علت توقیف سریال 87 متر

اردیبهشت سال گذشته، مهدی نقویان رئیس سیما فیلم در نشستی خبری از واگذاری حق پخش سریال «۸۷ متر» به شبکه خانگی خبر داد اما بعد از اینکه سریال توسط چند پلتفرم مورد بازبینی قرار گرفت، شنیده شد که آنها حاضر به انتشار آن نشده‌اند. علت اصلی هم این بوده که «۷۸ متر» سریال ستاره محوری نیست و اوج و فرود خاصی ندارد.

خلاصه پروژه انتقال این سریال به شبکه خانگی به جایی نرسید و این پیشنهاد مطرح شد که مثل «سرزمین مادری»، از تلوبیون منتشر شود. حالا هم که گویا تلویزیون تصمیم گرفته است آن را از شبکه یک پخش کند تا تکلیف این سریال بالاخره مشخص شود.

جزئیات پخش سریال 87 متر از زبان کارگردان سریال + علت توقیف سریال 87 متر

اسامی بازیگران سریال ۸۷ متر

عیاری سریال «۸۷ متر» را با حضور بازیگرانی مثل علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شهین تسلیمی، فریده سپاه‌منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی و … کارگردانی کرده و داستان آن درباره مرد میانسالی است که به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری فروخته شده.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.