آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۶ از آی فیلم

در این مطلب به زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۶ از آی فیلم پرداخته ایم، سریال پایتخت از سریال مجموعه های پرطرفدار تلویزیونی می باشد.

سریال پایتخت که ۷ فصل آن نویسندگی شده است ( پایتخت ۷ در دست کار است )، از استقبال خوبی برخوردار بود. سریال پایتخت ۶ از شبکه آی فیلم به نظر پخش نخواهد شد.

خلاصه داستان پایتخت ۶ (۱۳۹۹)

در پایتخت ۶ که سال ۹۹ پخش شده بود، باباپنجعلی فوت می کند و اعضای بدنش را اهدا می کنند. بهتاش که در فصل قبلی پایتخت، بیکار بود اینبار دروازه بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده است. نقی معمولی در پایتخت ۶ شخصیت سیاسی به خود گرفته و راننده نماینده مجلس شده است.

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۶ از آی فیلم

پایتخت ۶ پخش نمیشود؟

به نظر می رسد دلیل پخش نشدن پایتخت ۶ همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

بعد از واکنش رسانه‌ها و اعتراض مخاطبان به عدم پخش فصل ششم سریال «پایتخت» از شبکه آی‌فیلم، سایت این شبکه توضیحی در این باره منتشر کرده که به هیچ‌ وجه قانع‌کننده نیست.

سایت آی‌فیلم نوشته که از اول هم خودشان قصد پخش فصل ششم را نداشته‌اند و کسی آنها را مجبور نکرده که قید پخش آن را بزنند. روابط‌عمومی این شبکه درباره اینکه چرا قصد پخش این فصل را نداشته‌اند توضیحی نداده است. شبکه آی‌فیلم از مدت‌ها قبل شروع به پخش فصل‌های مختلف «پایتخت» کرد. هر فصل به پایان می‌رسید بلافاصله فصل بعدی روی آنتن می‌رفت و مخاطبان مطمئن بودند با پکیجی کامل از این سریال مواجه خواهند بود.

پایتخت ۷ (۱۴۰۴)

شنیده ها حاکی از آن است که سریال پایتخت ۷ در حال آماده شدن برای نوروز ۱۴۰۴ است و بازیگران از شروع ضبط سخن گفتند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.