آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال پدر قهوه و زمان پخش سریال پدر قهوه

سریال پدر قهوه از جدیدترین کارهای مهران مدیری می باشد، در اینجا با جزئیات پخش و اسامی بازیگران سریال پدر قهوه و زمان پخش سریال پدر قهوه آشنا خواهیم شد.

مهران مدیری پس از تجربه موفقش با اسکار سریال پدر قهوه را برای نمایش خانگی می سازد. این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

خلاصه داستان سریال پدر قهوه

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده که داستان این سریال در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

اسامی بازیگران سریال پدر قهوه

بازیگران سریال پدر قهوه

بازیگران اصلی این سریال تا این لحظه :

  • ژاله صامتی
  • سام درخشانی
  • مهران مدیری
گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.
اسامی بازیگران سریال پدر قهوه

زمان پخش سریال پدر قهوه

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مهران مدیری خالق بسیاری از سریالهای طنز ماندگار تلویزیون است که مخاطبان پرشماری دارند. پاورچین، شبهای برره، مرد هزار چهره، جایزه بزرگ و قهوه تلخ از ساخته های مهران مدیری است که هم آن‌ها را کارگردانی کرده و هم به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.
مهران مدیری چندین سال مجری برنامه دورهمی شبکه نسیم بود اما سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد و هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی برنامه اسکار را در حال پخش دارد.

نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛
مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.