آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

شبنم قربانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۴۲ کیست؟

در این پست از صفحه فردا به معرفی شبنم قربانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۴۲ سال ۱۴۰۲ پرداخته ایم با ما همراه باشید!

در آخرین ساعات روز ۲۲ بهمن با توجه به اعلام نامزدهای کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر نام برنده اعلام شد.

نامزدهای بهترین نقش مکمل زن

۱- ناهید استواری برای فیلم شه‌سوار
۲- رویا جاویدنیا برای فیلم تابستان همان سال
۳- آزاده صمدی برای فیلم نبودنت
۴- شبنم قربانی برای فیلم مجنون
۵- لادن مستوفی برای فیلم بهشت تبهکاران
۶- مهرو نونهالی برای فیلم تابستان همان سال

از بین این افراد کاندید شده شبنم قربانی برای فیلم مجنون به عنوان برنده انتخاب شد.

شبنم قربانی بهترین بازیگر مکمل زن ایران کیست؟

شبنم قربانی کیست؟

شبنم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۸ در تهران میباشد و با سریالهای ملکه گدایان و عشق کوفی به شهرت دست یافت در تلویزیون تجربه بازی در سریال لحظه گرگ و میش را در کارنامه دارد خانم شبنم قربانی دارای فوق دیپلم کامپیوتر است. او با بازی در سریال های لحظه گرگ و  میش و ملکه گدایان به شهرت رسید. شبنم قربانی در ۳۱ سالگی با امین شکاری، فرزند جهانگیر میرشکاری صدابردار مشهور سینما، ازدواج کرد. ثمره این زندگی موفق هنری یک فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشد.

بیوگرافی شبنم قربانی و همسر و فرزندانش همراه با عکس های جدید او

در سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۷ ساله بود وارد موسسه کارنامه شد تا اینکه یکسال بعد بصورت جدی با تئاتر «یک مساوی چهار» در خانه نمایش دا بروی صحنه رفت.

او مهر ماه ۱۳۹۶ در نمایش «سایکوسیس» نیز حضور موفقی را تجربه کرد. در سال ۱۳۹۷ با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش طناز حریرچی اولین بار بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد یکسال بعد کنار شهاب حسینی با فیلم «اولین برف» (Ensilumi‎) محصول کشور فنلاند، وارد سینما شد.

بیوگرافی شبنم قربانی و همسر و فرزندانش همراه با عکس های جدید او

از طریق باران کوثری که سر تست یک فیلم باهم آشنا شده بودند به سریال «ملکه گدایان» معرفی شد و پس از تست توسط امین محمودی جلوی دوربین رفت به این ترتیب در سال ۱۳۹۹ با نقش سارا توانست خیلی زود نگاه ها را سمت خود جلب کند.

شبنم قربانی در سال ۱۴۰۲ با فیلم «مجنون» که بخش هایی از زندگی مهدی زین الدین را به تصویر می کشد کنار سجاد بابایی و حسام منظور جلوی دوربین رفت

او برای بازی در این فیلم و در نقش همسر شهید روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن شد.

فیلم‌های شبنم قربانی

سریال ها

لحظه گرگ و میش – ۱۳۹۷

ملکه گدایان – ۱۳۹۹

عشق کوفی – ۱۴۰۲

سینمایی

اولین برف – ۱۳۹۸

مرد بازنده – ۱۴۰۰

تمساح خونی – ۱۴۰۲

مجنون – ۱۴۰۲

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.