آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال هفت سر اژدها چند قسمت است؟ + اسامی بازیگران سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها محصول سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ می باشد از سریال های ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه سه می باشد، در اینجا با تعداد قسمت های سریال هفت سر اژدها و اسامی بازیگران سریال هفت سر اژدها آشنا خواهید شد.

سریال هفت سر اژدها در ژانر پلیسی – سیاسی ساخته شده است این سریال از کارهای ابوالقاسم طالبی می باشد، این سریال با نام سابق طلاق برای اواخر سال ۱۴۰۲ آماده پخش شده است، هر چند که در ابتدا قرار بوده این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود ولی در نهایت برای پخش از تلویزیون آماده شد، در ادامه این مطلب با تعداد قسمت ها و بازیگران و عوامل ساخت سریال هفت سر اژدها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

تعداد قسمت های سریال هفت سر اژدها

تعداد قسمت های سریال هفت سر اژدها در ۸۰ قسمت ساخته و عنوان شده است که با شروع ماه رمضان به روی آنتن شبکه سه رفت و در خبرها گفته شده بود که تا اواخر بهار ۱۴۰۳ ادامه پیدا خواهد کرد. اما با توجه به عنوان شدن تعداد قسمت های سریال هفت سر اژدها در ۸۰ قسمت باید دید چرا مسئولین پخش این سریال تعداد قسمت های آن را ۵۱ قسمت عنوان کردند.

عکسی از پشت صحنه سریال هفت سر اژدها

عکسی از پشت صحنه سریال هفت سر اژدها

اسامی بازیگران سریال هفت سر اژدها

حمید صفت

مجید واشقانی

جعفر دهقان

محمدرضا رهبری

حمید گودرزی

زنده یاد شهرام عبدلی

بهار محمدپور

قطب الدین صادقی

سروش طاهری

فاطمه الطافی

هدیه رضایی

نیلوفر کیارستمی

عسل غروی

النا آهی

عوامل ساخت سریال هفت سر اژدها

نویسنده و کارگردان : ابوالقاسم طالبی

مدیر فیلمبرداری : امیر کریمی

طراح گریم : داریوش صالحیان

مدیر صدابرداری : منصور شهباز

طراح صحنه : جهانگیر میرزاجانی

طراح لباس : مهرناز اکبری

عکس : علی نیک رفتار

سریال هفت سر اژدها چند قسمت است + اسامی بازیگران سریال هفت سر اژدها

کارگردان سریال هفت سر اژدها

ابوالقاسم طالبی متولد سال ۱۳۴۰ در اصفهان می باشد و کارشناسی حقوق قضایی دارند. ایشان از سال ۱۳۷۱ با دستیار کارگردانی فیلم بر بال فرشتگان کار هنری خود را آغاز نمود و البته صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامهٔ سینما ویدئو می باشند. از برجسته ترین کارهای او فیلم سینمایی نغمه، قلاده های طلا و یتیم خانه ایران و همچنین سریال های بازگشت پرستوها و به کجا چنین شتابان نام برد. از آخرین کارهای او سریال امنیتی سیاسی هفت سر اژدها می باشد.

لوکیشن سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها در تهران، اصفهان و چند کشور خارجی فیلمبرداری شده است.

هفت سر اژدها تیزر

مطالب مرتبط
5 نظرات
  1. م.ر.س می گوید

    مجبور بودید پخشش رو انداختید شبکه ۳ که هر شب چک کنیم ببینیم فوتبال داره یا نداره؟؟؟؟ اگه داره بعدشم باز فوتبال داره یا نداره؟؟؟ اگه نداره هفت سر رو نشون میده یا نه… جیگرمون خون شد تا قسمت ۴۵ش… خدا به دامون برسه ۸۰تا قسمت هم که هست…

  2. مجتبی می گوید

    پس لوکیشن‌های اصفهان بوقه؟ اصفهان جزو ایران نیست؟

  3. امین جوان می گوید

    تنها برنامه ای که خیلی خیلی مخاطب رو راضی نگه میداره از تماشاش همین سریال هست و بس دست تک تک عوامل سازندش درد نکنه دست مریضاد

  4. نگین می گوید

    سریال فوق العاده و شجاعانه و جسورانه ای ای است. آقای طالبی دستتان درد نکند. چگونگی پا گرفتن یک فرعون، یک فرد سراسر تفرعن و پلیدی و تبدیل شدن او به یک اژدهای پلید, چگونگی آلوده کردن و به منجلاب کشیدن افراد دیگر با دامهای مخوف زر، زور و تزویر را بخوبی نشان می دهد.

  5. حدیثه می گوید

    این که ۵۰ قسمت تموم شد. الکی میگید ۸۰ قسمت

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.