آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آیا سریال هفت سر اژدها بر اساس واقعیت است؟

اگر می خواهید بدانید که سریال هفت سر اژدها بر اساس واقعیت است یا خیر بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

«متین سلطان خواه» در سریال هفت سر اژدها کارکتر منفی دارد و در نقش یک آقازاده ظاهر شده است. آقای طالبی درباره شخصیت واقعی متین سلطان خواه در هفت سر اژدها می گوید: واقعیت این است که بخش مهمی از این مباحث در پرونده‌های قضایی وجود دارند که جمعی از هنرمندان متعهد ما با هماهنگی قوه قضائیه از این پرونده‌ها مواردی را استخراج می‌کنند و بر اساس آن‌ها سریال‌هایی می‌سازند که به قوت و قدرت آثار پلیسی امنیتی و همچنین ارتباط عمیق‌تر و تأثیرگذارتر رسانه ملی با مردم می‌انجامد.

هفت سر اژدها کدام آقازاده است

سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» داستان پسر یک آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

نکته جالب و کنجکاوی‌برانگیز درباره سریال «هفت سر اژدها»، منبع الهام ابوالقاسم طالبی برای طراحی شخصیت‌های سریال، خصوصا کاراکتر منفی قصه است که با نام «متین سلطان‌خواه» شناخته می‌شود. از طرفی برج روما رزیدانس تهران به عنوان محل زندگی این کاراکتر در سریال نمایش داده می‌شود و از طرف دیگر، از برخی کلیدواژه‌ها مانند «کرسنت» و «توتال» درباره ارتباطات تجاری او سخن به میان می‌آید. باید دید آیا مرجع مشخص برداشت سازنده اثر برای خلق این کاراکتر معرفی خواهد شد یا نه.

منبع اقتباس شخصیت منفی قصه و چگونگی تولید صحنه‌هایی با حضور هنرپیشه زن بی‌حجاب از جمله نکات متن و حاشیه سریال «هفت سر اژدها» است.

آیا سریال هفت سر اژدها بر اساس واقعیت است؟

حواشی سریال هفت سر اژدها

یکی از سریال‌های این روزهای تلویزیون «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی است که هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این مجموعه که حالا به قسمت بیستم رسیده، در ژانر سیاسی و جاسوسی ساخته شده و مضمونی عدالت‌خواهانه دارد.

مجموعه «هفت سر اژدها» از جمله آثاری است که تولیدی طولانی داشت و در حالی که مرحله نخست آن از نیمه سال ۹۸ جلوی دوربین رفت و به قول سازنده آن در مجموع ۴۷ ماه (حدود چهار سال) به طول انجامید. بسیاری از عوامل پشت صحنه مجموعه هم در مرحله دوم تولید تغییر کردند.

«هفت سر اژدها» که تا چندی پیش به نام «طلاق» شناخته می‌شد، بر اساس کلیدواژه‌ای که رهبر انقلاب آذرماه ۸۲ در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تهران‌ بیان کردند، نام‌گذاری شده است. ایشان در این دیدار گفتند: واقعا اژدهای هفت سرِ فساد مالی چیزی نیست که به این آسانی‌ها بشود آن را ریشه‌کن کرد.

اتفاق قابل ذکری که مجموعه «هفت سر اژدها» در تلویزیون رقم زد، شکستن دیوار چهارم توسط شخصیتی با بازی ناصر آقایی است که نقش سرآشپز «متین سلطان خواه» را ایفا می‌کند. مهمتر از این اما، حواشی است که درباره این مجموعه تلویزیونی به وجود آمد و در یک مورد توسط صداوسیما رسما پاسخ داده شد.

مطالب مرتبط
2 نظرات
  1. الهام می گوید

    سلام؛ من سریال هفت سر اژدها رو هرشب تماشا می کنم خیلی سریال هیجان انگیزی هست ممنون از کارگردان و عوامل پشت صحنه و بازیگرای این سریال… واقعا گل کاشتین. خسته نباشید…🙏💚🌹👍👌

  2. ماهوش می گوید

    اولاد رفسنجانی حقیقتی بیشتر آنچه در فیلم است جنایت آنها خنده دار است آدم میکشد هنوز می‌ترسند علنی نامش را ببرند مردم از صبح اول انقلاب متوجه جنایات این چندین خانواده که شامل تمام خویشان و دوستان هم میشود آگاه شدند اما قبل از جریان بار سوم ریاست جمهور شدن رفسنجانی اختلاف شد در بین حاکمیت اگر قبل میگفتی بالای چشمشان ابرو در زندانهای اطلاعات بیچاره می‌شدی حالا بعد چهل سال که همه آگاه بودند شما افشا میکنید

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.