آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

واکنش یکتا ناصر به حرفهای اخیر منوچهر هادی/ کلا قصیه چیه؟!

با طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی هر چند وقت یکبار حواشی منتشر می شود و اینبار فرزند بی گناه در بین والدین!

با اعلام خبر جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر از یکدیگر هربار حواشی منتشر می شود و یا استوری هایی از این دو در جواب یکدیگر دیده می شود که ظاهرا این داستان تمامی هم ندارد، و حالا ویدیویی از یکتا ناصر منتشر شده است.

یکتا ناصر با انتشار ویدیویی جدید، نشان داد: ماجراهای او، منوچهر هادی و یک دختربچه معصوم همچنان ادامه دار است.

دعوای شب عیدی دو عضو شناخته شده سینمای ایران را حتما تماشا کرده‌اید. بگوی مگوی اینستاگرامی و گریه‌های مادرانه و طلب کمک از دستکاه قضا برای حل مشکل شخصی ایشان در تعطیلات.

یکتا ناصر تلاش دارد از ظرفیت رسانه٬ای خود برای حل مشکلش در روزهای تعطیلی استفاده کند تا دخترش در تعطیلات کنارش باشد!

همزمان گریه‌هایش را در اینستاگرام منتشر می‌کند و همسر سابقش در اینستا پاسخ می دهد و خواهر شوهر سابق هم عقب نمی‌ماند و مودبانه و فراتر از انتظارات از یک خواهر شوهر پاسخ می‎دهد.

برخی کامشان تلخ می شود که یک مادر کنار فرزندش نیست و برخی به یاد دادگاه های زوج های معروف دنیا می افتند و بحث را با جدیت پیگیرند.

اما آیا کسی به آینده آن دختربچه فکر کرده؟! که برای چند ساعت بیشتر کنار مادرش نشستن باید چه هزینه‌ای بدهد؟

این زوج با رفتارهای کودکانه، هم کام مردم را تلخ کردند و هم با آینده دخترشان بازی

توضیحاتی در مورد ادعا‌های اخیر یکتا ناصر از زبان خبرگزاری قوه‌قضاییه

شب گذشته یک بازیگر خانم با انتشار ویدیویی از خود، مدعی شد برای دیدن فرزندش به محل ملاقات مراجعه کرده اما موفق به دیدن دخترش نشده است و به وی اعلام شده برای ثبت شکایت باید بعد از تعطیلات نوروز مراجعه کند.

آن‌طور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت‌گرفته روز سه‌شنبه یکتا ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق وی دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

یکتا ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است. در حال حاضر موضوع عنوان‌شده فقدان یا آدم‌ربایی نیست و آن‌طور که یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است.

خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و‌ صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

واکنش منوچهر هادی به اتهام بچه دزدی؛ اعاده حیثیت می‌کنم!

منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و مادرش خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالماگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو روگذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.