آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال گروه ضربت از شبکه تماشا

سریال گروه ضربت از سریال های پلیسی استرالیایی می باشد که از شبکه تماشا پخش می شود در اینجا زمان پخش و تکرار سریال گروه ضربت از شبکه تماشا را بررسی خواهیم کرد.

سریال استرالیایی «گروه ضربت»،از روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت هر روز شب به روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت. در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال گروه ضربت از شبکه تماشا آشنا خواهیم شد.

ساخت این سریال پلیسی از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در چهار فصل تا سال ۲۰۱۱ ادامه یافت.

خلاصه داستان سریال گروه ضربت

داستان سریال بر اساس اتفاقات واقعی گروه ضربت استرالیا و پرونده های این بخش پلیس ساخته شده است و وقایع آن در شهر ملبورن اتفاق می افتد. تمرکز اصلی داستان بر روی افسرهای اصلی گروه ضربت، لئون بروزنیچ و کری وینسنت است و زندگی روزانه این دو و افراد گروه ضربت را به نمایش می گذارد.

زمان پخش و تکرار سریال گروه ضربت

اسامی بازیگران سریال گروه ضربت

جان ادواردز و کریستوفر لی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشته اند و راجر کروزر، کالان ملوی و کلر وندربون به نقش آفرینی در این اثر پرداخته اند که همگی از بازیگران شناخته شده در تلویزیون استرالیا هستند.

«گروه ضربت» از سریال های موفق تلویزیونی بود که در زمان پخش نامزد جوایز متعددی شد و جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ استرالیا را نیز به دست آورد. این سریال در ۲۷ کشور دنیا پخش شد که از آن جمله می توان به فرانسه، ایتالیا، اسپانیا اشاره کرد.

زمان پخش و تکرار سریال گروه ضربت از شبکه تماشا

سریال گروه ضربت از ۲۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه تماشا پخش می شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.