آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال روزهای بهتر (بیم و امید) چند قسمت است؟

سریال روزهای بهتر (بیم و امید) در ژانر اجتماعی مشکلات ازدواج جوان ها را در قالب سریال نشان داده است، در این مطلب تعداد قسمت های سریال روزهای بهتر (بیم و امید) را خواهیم خواند.

سریال بیم و امید یکی از اپیزودهای سریال روزهای بهتر می باشد، این سریال از روز ۳۰ اردیبهشت هر روز از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد در ادامه این مطلب با تعداد قسمت های سریال روزهای بهتر (بیم و امید) آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

تعداد قسمت های سریال روزهای بهتر (بیم و امید) از شبکه آی فیلم

سریال روزهای بهتر در چند اپیزود به نامهای «بیم و امید» ، « نامه آخر» ، « چهارگاه» ، « دیگری» ، « چادر گلدار»، « شاهد» ، « روزهای بهتر» و اپیزود «گذر از مه» … ساخته شده است که اپیزود بیم و امید به کارگردانی داوود بیدل محصول سال ۱۳۹۵ می باشد بیم و امید در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده است.

سریال روزهای بهتر (بیم و امید)

کارگردان سریال روزهای بهتر (بیم و امید)

داوود بیدل، کارگردان و نویسنده فیلمنامه متولد ۱۳۴۹ در تهران است،او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد و فعالیت هنری اش را اواخر دهه شصت با ساختن پنج فیلم کوتاه سوپر هشت و در سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار فیلمبردار آقای محمدرضا سکوت در فیلم نوبت پرواز آغاز کرد او سال ۱۳۹۲ فیلم روزگاری عشق و خیانت را ساخت. سریالهای راه و بیراه، در قصه ها زندگی می کنند، روزهای بهتر (بیم و امید) از دیگر سریال های او می باشد

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.