آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه اول

سریال طوبی پیش از این قرار بود با شرع ماه محرم به روی آنتن شبکه یک برود که به تاخیر افتاد و با اتمام سریال فراری پخش سریال طوبی از روز ۱۳ مرداد آغاز شد.در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه اول آشنا می شویم.

سریال طوبی از سریال های مناسبتی مذهبی می باشد که جایگزین سریال فراری شده است، سریال طوبی محصول سال ۱۴۰۳  می باشد با تدوین و تصویربرداری همزمان، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه یک را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه یک

سریال طوبی از روز ۱۳ مرداد ماه جایگزین سریال فراری شده است، این سریال هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک می رود و تکرار آن نیز در ساعات ۱:۳۰ بامداد و ۱۱ صبح و ۳ بعدازظهر پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال طوبی از شبکه اول

کارگردان سریال طوبی

کارگردان سریال طوبی کارگردان پرآوازه کشورمان سعید سلطانی می باشد، ایشان متولد ۲ فروردین ۱۳۳۳ در شهرستان الیگودرز می باشد، سعید سلطانی نویسنده و کارگردان و فارغ‌التحصیل سینما از دانشکده هنر است. سعید سلطانی را بیشتر با سریال پس از باران و ستایش می شناسیم ، از آخرین کارهای او می توان سریال یاور را نام برد که در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش شد. سعید سلطانی متاهل و سه فرزند دارد.

لوکیشن سریال طوبی

سریال طوبی به دلیل بخش های عمده اش که در عراق بوده و محدودیت های پیش آمده در شهرک غزالی با لوکیشن های ساخته شده ضبط شده است، ۱۵۰ لوکیشن برای ساخت این سریال آماده شده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.