آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال ترکی مهاجم (بی رحم) Gaddar + داستان سریال

سریال ترکی مهاجم (بی رحم) یکی از پرادعاترین سریال‌های کشور ترکیه در سال ۲۰۲۴ است که به خوبی مورد توجه قرار گرفته و پربیننده شده است

سریال ترکی مهاجم (بی رحم) یکی از پرادعاترین سریال‌های کشور ترکیه در سال ۲۰۲۴ است که به خوبی مورد توجه قرار گرفته و پربیننده شده است. سریال Gaddar یا بی‌رحم یکی از جدیدترین سریال های ترکی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود که پخش شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. کارگردانی این اثر برعهده سینان اوزتورک (Sinan Öztürk) و نویسندگی آن با هورر ابی‌اوغلو (Hürer Ebeoğlu) است. سریال اکشن ترکی مهاجم (Gaddar) در روزهای زوج، ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه جم تیوی و یک ساعت بعد از شبکه جم تیوی پلاس و بازپخش آن از شبکه جم تیوی در ساعت‌های ۳:۰۰، ۸:۰۰ و ۱۶:۰۰ و یک ساعت بعد از این ساعت ها در شبکه جم تیوی پلاس بر روی آنتن می‌رود. همچنین، این مجموعه علاوه‌بر شبکه جم تی وی، جمعه، یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته روی آنتن شبکه جم سریز می‌رود و شما می‌توانید رأس ساعت ۲۱:۰۰ و یه ساعت بعد از شبکه جم سریز پلاس به تماشای آن بنشینید. تکرار سریال بی رحم از شبکه جم سریز در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۷:۰۰ و یک ساعت بعد از این ساعت ها از شبکه جم سریز پلاس پخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال  ترکی مهاجم (بی رحم)

سریال “بی‌رحم” روایت‌گر داستان زندگی مردی به‌نام “داعهان” است که پس از دو سال حضور در جبهه‌های جنگی شرق، به خانه باز می‌گردد. داعهان درطول این دو سال، شاهد اتفاقات هولناکی بوده و روح او به شدت آسیب دیده است؛ اما او با بازگشت به خانه، با شوکی بزرگتر از جنگ روبه‌رو می‌شود: نامزدش “آیدان” ناپدید شده است و خانواده‌اش در شرایطی آشفته به سر می‌برند.

پدر و مادر داعهان در وضعیت وخیمی هستند و خواهر و برادر او نیز روزگار سختی را سپری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که داعهان تنها عامل پیوند دهنده خانواده بود و اکنون با غیبت او، آن‌ها از هم پاشیده‌اند. داعهان که از این وضعیت به شدت غمگین و عصبانی است، مصمم می‌شود تا دوباره راه درست زندگی را پیدا کند و خانواده‌اش را نجات دهد؛ اما این کار آسان نیست.

داعهان باید با گذشته خود و آسیب‌هایی که دیده روبه‌رو شود، راز ناپدید شدن آیدان را کشف کند و دوباره اعتماد خانواده‌اش را به‌دست آورد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.