آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد از شبکه آی فیلم

فصل اول سریال نوار زرد در لیست سریال های شبکه آی فیلم جا گرفته است، در این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال نوار زرد از ساخته های پوریا آذربایجانی می باشد که برای پخش در سال ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما آماده شد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد از شبکه آی فیلم

سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی مجموعه ای است که جایگزین سریال زندگی شگفت‌انگیز است به کارگردانی مجتبی چراغعلی خواهد شد، سریال نوار زرد را می توانید از روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه هر شب در ساعت ۲۱ به تماشا بنشینید، تکرار این سریال نیز در ساعات ۵ صبح و ۱ بعدازظهر پخش خواهد شد.

کارگردان سریال نوار زرد

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال نوار زرد متولد ۱۸ فروردین ۱۳۶۰ در تهران می باشد ایشان بازیگر، نویسنده و کارگردان می باشند و با نگار آذربایجانی کارگردان کشورمان نسبت برادر و خواهری دارد. پوریا آذربایجانی متاهل می باشد و نانم همسرش مونا سرتوه است و پسری به نام البرز دارد.

وی سریال های شاخصی برای تلویزیون کشورمان ساخته است مانند برف بی صدا می بارد و تجربه ساخت فیلم های سینمایی مانند جشن دلتنگی، اروند، اینجا همه چیز خوب است، تجریش ناتمام، عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت و روایت‌های ناتمام را دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.