آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تغییر چهره مجری سریال کلید اسرار و علت تحت تعقیب بودن او

کلید سرار را همه ایرانی ها دیدند سریال ترکیه ای که همگان از آن خاره دارند در اینجا تغییر چهره مجری کلید اسرار را بعد از ۲۴ سال خواهیم دید.

تغییر چهره مجری کلید اسرار و عکس تازه منتشر شده از پیری و گذر زمان مجری کلید اسرار بعد از ۲۴ سال و در سن ۵۵ سالگی را خواهید دید. با ما همراه باشید. همه مطمئنا این سریال ترکی را به خاطر دارید که چقدر این آقای مجری میومد و همه رو نصیحت می کرد! امروز با عکس های جدید این بازیگر در سن ۵۵ سالگی با شما هستیم.

مجموعه کلید اسرار

کلید اسرار نام یک مجموعه تلویزیونی ساخت شبکه سامان یولو کشور ترکیه در ژانر پند آموز است. دو فصل این مجموعه تلویزیونی در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ از شبکه پخش شده‌است. بخش‌هایی از این مجموعه تلویزیونی نیز با نام سریال کلید اسرار در تلویزیونی ایران دوبله و پخش شد.

تغییر چهره مجری کلید اسرار

مجری این برنامه با نام رها یپرم را بعد از ۲۴ سال می بینید که چقدر تغییر کرده است:

تغییر چهره مجری سریال کلید اسرار و علت تحت تعقیب بودن او

درباره زندگی شخصی رها یپرم

رها یپرم مجری کلید اسرار در سال ۱۹۶۸ در استانبول متولد شد. او و همسرش اوزلم یپرم در دو فیلم “هیچکس” و “جهان های جدا” در سال ۱۹۹۶ همبازی بودند، در همان سال با رها یپرم ازدواج کرد. زوج اوزلم یپرم و رها یپرم دارای دو فرزند به نام های انس و هاندان زهرا هستند.

تغییر چهره مجری سریال کلید اسرار و علت تحت تعقیب بودن او

پس از کودتای ۱۵ جولای ۲۰۱۶، وی در فهرست خاکستری به عنوان عضوی از سازمان تروریستی FETO/PDY (فتح الله گولن) تحت تعقیب قرار دارد. به هر کسی که بتواند او را بیابد یا دستگیر کند، ۵۰۰۰۰۰ لیره جایزه داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.