آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال تمام رخ به همراه اسامی بازیگران آن‌

سریال تمام رخ از کارهای مشترک به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری می باشد در اینجا با خلاصه داستان سریال تمام رخ و بازیگران آن آشنا خواهیم شد.

سریال تمام رخ محصول ۱۴۰۱ می باشد، این سریال مضمونی امنیتی جاسوسی دارد که در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال تمام رخ و اسامی بازیگران سریال تمام رخ را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه کل داستان سریال تمام رخ

سریال درباره یک کارخانه دانش بنیان است که دوتا دکتر آنجا باهم دوست هستند که یکی از این دکتر ها اسمش پیمان است که از یه خانواده سطح پایین از منظر اقتصادی با یه خانواده سطح بالاتراز خودش ازدواج کرده است.

پیمان از طریق اون شرکت قرار است به فرانسه فرستاده شود و دنبال معلم فرانسه است که در تور جاسوسها می افتد و کم کم بهش نزدیک میشوند و سودای مهاجرت به سرش میندازند.

پیمان از زندگی اش راضی نیست و فکر میکند در آن زندگی هیچ نقشی نداره. دوست پیمان در فکر بلند پروازی است و مقصر تمام مشکلاتش را پیمان میداند و میخواهد از او اخاذی کند.

محمود پدر زن پیمان با یک دختر جوان ازدواج کرده و شرط ازدواجش زدن نصف اموالش به اسمش است.

بعد از مرگ محمود، ناهید زنش که به دنبال انتقام از محمود بابت کاری که با پدرش کرده است با او ازدواج کرده و حالا به دنبال اذیت کردن دخترای محمود است.

در این بین علیرضا برادر ناهید سعی دارد او را از این کار منصرف کند و به خانه برگرداند.

وقتی پیمان رو گرفتن وزارت اطلاعات دنبال رابطه با دختره جاسوس فرانسوی بودن. انگلیسی ها با امید اینکه بهش بگن شوهرت زنده اس دنبال استفاده ازش بودن اما اطلاعات ایران با تحقیقاتی که انجام داد فهمیدن شوهرشو داعشی ها سر بردیدن. اطلاعات رفت فرانسه و با دختره ارتباط گرفتن و بهش گفتن شوهرش مرده.

ناهید رضایت داد و تمام اموال محمود به دختراش برگردوند اما خواهر زن اولیه محمود اومد پیش ناهید و گفت که میدونه محمود خواهرشو کشته اما مدرک منطقی نداره و از ناهید خواست کمکش کنه. منصور از زندان ازاد شد و به دنبال مهاجرت یه امریکاس.

منصور رفت سفارت انگلیس برای کارای اقامت امریکاش.اطلاعات دنبال پیدا کردن قاتل شوهر جاسوس فرانسه هستن تا قبل از داعشی ها دستشون بهش برسه.

پیمان به خونه پدریش میاد و عذر خواهی میکنه و برای ادامه روند دادرسیش به زندان برمیگرده و زنش با برادر کوچکترش تصمیم میگیرن مقداری از اموال پدرشونو بدن ناهید اما خواهرشون مخالفه.

منصور رفت درخواست استعفا داد. جاسوس فرانسویه اومد سمت ایرانیا بهشون گفت براتون جاسوسی میکنم. زن پیمان داروخانه ای که پدرش از پدر ناهید بالا کشیده بود بهشون برگردوند.

مامورای امنیتی ایران سرزده رفتن خونه جاسوس فرانسوی تا درمورد مادرش اطلاعات بیشتری به دست بیارن و اونجا متوجه شدن مرگ لئو توسط داعشی ها احتمالا توسط مادرش بوده.

در تهران یک مرکز به ظاهر مردم نهاد توسط یک جاسوس انگلیسی که خودش توی بیمارستانه اداره میشه که دخترای خودکشی کرده رو به این مرکز جذب میکنه. منصور هنوز تو فکرمهاجرته و به همسرش میگه که درخواست انتقالی داده.

اطلاعات ایران روی امیلیا و مرجانه نام دار سوار میشن و نحوه اشنایی این دورو بررسی میکنن . منصور مجدد میره باکو تا با نماینده سفارت امریکا دیدار کنه و قضیه پیمان رو براشون توضیح میده.

مرجانه و یه مردی باهم دخترا رو تربیت میکنن و بهشون یاد میدن که احساسات نداشته باشن و گذشته شون رو رها کنن و اینکه کسی غیر از مرجانه رو نباید تو ذهنشون داشته باشن.

بریژیت فیلم هایی که از خونه مکس گرفته رو به اطلاعات ایران میده تا بتونن توی خونه اش دوربین و شنود جای بزارن. امیلیا به یه پرستار توی بیمارستان نزدیک میشه و میخواد برای دولت امریکا جاسوسی کنه.

برژیت به دنبال هویت خودش به خانواده ایی میرسه که توی کردستان همه شون کشته شدن و تنها دختر خانواده زنده مونده با تحقیق متوجه میشه اون دختر خانواده خودش بوده و به هویت واقعیش میرسه.

ابراهیم با پسر امریکایی که قصد داشت منصور جذب کنه روبرو میشه و اونو به دنبال هویتش میفرسته و اون خواهان دیدن ابراهیم میشه و همین اونو به کشتن میده.

انا با یه مامور عالی رتبه دیدار میکنه و اون بهش میگه پروژه ای که در پیش داشتن یعنی گرفتن هویت بچه های بهزیستی و دادن هویتی جدید بهشون و تبدیل کردن اون ها به مامور عالی رتبه امنیتی و بهش میگه کل اثار این پروژه باید ناپدید بشه ( یعنی کشتن بازمانده های این پروژه مکس و ژولیت )اما یه حرف دیگه هم به انا میزنه که به ژولیت شک داره و ماموریت کشتن ابراهیم رو به ژولیت و مکس پیشنهاد میده

تو صحنه کشتن ابراهیم ژولیت کنترلشو از دست میده و مکس میکشه و همین امر باعث شک بیشتر ماموران فرانسوی و اسرائیلی میشه.

ژولیت رو به یه خونه امن میبیرن تا توسط یه مامور عالی رتبه اسرائیلی مورد بازجویی قرار بگیره و از رابطه اش با ابراهیم اطلاعات بده.

ابراهیم و دوستش ( علیرام نورایی ) به عنوان نیروی پشتیبان ژولیت رو تعقیب میکنن و اونا تو بدنش میکروفن کار گذاشتن.

توی اون جلسه مامور اسرائیلی از نحوه ترور شهید فخری زاده میگه و اینکه چجوری توی این کار دست داشته ژولیت شکنجه میکنه تا از رابطه اش با ابراهیم براش بگه.

ژولیت هم طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط ابراهیم بهشون میگه که انا من با ابراهیم اشنا کرد و ماموران فرانسوی میخواستن زیاده خواهی کنن و روی سرویس های اطلاعاتی سوار بشن عامل اثبات حرفشم یه ضبط صوت کوچیکه که توی کیفه اناس.

ابراهیم و دوستش ( علیرام نورایی ) از تفرقه افتاده بین ماموران اطلاعاتی وارد ساختمون میشن و برق و قطع میکنن همه رو میکشن و این بین ابراهیم تیر میخوره.

در اخرین سکانس های فیلم نشان میده که ابراهیم ژولیت و دوست ابراهیم ( علیرام نورایی ) سوار ماشین به سمت مرز های ایران هستن با ماموریتی موفق.

خلاصه داستان سریال تمام رخ به همراه اسامی بازیگران آن‌

اسامی بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی

آرش آصفی

معصومه بافنده

احسان امانی

ویدا جوان

نگین صدق گویا

مهدی سلوکی

بهزاد خداویسی

کاظم هژیرآزاد

رحمان باقریان

علیرام نورایی

شیدا یوسفی

مهوش صبرکن

وحید نفر

سوتلانا سوپیلنیاک

متین ستوده

سولماز حصاری

مهدیه نساج

عوامل سریال تمام رخ

مدیر برنامه ریزی: پیام حنفی

بازیگردان: مهران مرادی

منشی صحنه: سارا طالبیان

عکاس: شیوا خدابخش

مدیری اداری: محمد علی عارفیان

مدیر مالی: علی صفری

جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان

ویژه بصری: مهیداری سزاوار و حمیدرضا شماخی

جانشین تولید: نادر سید محمدی

دستیار تهیه: قائزه باقری

مدیر تدارکات: عبدالرضا سعیدی

تصحیح رنگ: حمدرضا سبک دست

طرح تیتراژ: مهدیار سزاوار

طراح گریم: سید جلال موسوی

طراح لباس: مهرنا اکبری: سیما سلامی

طراح صحنه: سعید آهنگرانی

ترکیب صدا: محمد حسین ایراهیمی

مدیر صدابرادار: وحید سلطانی

موسیقی: بهنود یخچالی

تهیه گننده اجرایی: سعید صفری

تدوین: پری سا ناهید پور

مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم

مدیر تولید: آرش زینال خیری

ناظر کیفی: محمود سالاری

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.