آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فصل دوم سریال دفتر یادداشت ساخته‌ خواهد شد / زمان پخش فصل دوم سریال دفتر یادداشت

با اتمام سریال دفتر یادداشت بر آن شدیم تا بدانیم این سریال فصل دوم نیز دارد یا خیر؟

سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، جمعه ۱۸ اسفند به پایان رسید؛ سریالی جنایی و معمایی و در عین‌حال کمدی که به هر لحاظ با بسیاری از آثار کمدی شبکه نمایش خانگی متفاوت بود.

بعد از پایان انتشار سریال، در صفحه اینستاگرامی فیلم‌نیوز، در پستی از شما خواستیم نظرتان را درباره سریال بنویسید. اکثر نظرها درباره آن مثبت بود ‌و مخاطبان معتقد بودند سریال به لحاظ کارگردانی، طراحی صحنه، شخصیت‌پردازی، بازی‌ها و … اثر قابل تأملی بوده است. رضا عطاران بازیگر اصلی سریال هم در این نظر سنجی شرکت کرده و با انتشار کامنتی از مخاطبان پرسیده «آیا موافق ساخت فصل دوم هستید؟ »

فصل دوم سریال دفتر یادداشت ساخته‌ خواهد شد

حدود ۴ هزار کامنت برای این پست منتشر شده که بیش از ۹۰ درصد آنها تعریف و تمجید مخاطبان از سریال است. حجم این پیام‌های مثبت به اندازه‌ای بود که رضا عطاران بازیگر نقش ایرج هم در این نظر سنجی شرکت کرد و با انتشار کامنتی از مخاطبان سوال کرده که آیا موافق ساخت فصل دوم هستید؟

برخی کاربران، «دفتر یادداشت» را جزو بهترین سریال‌های سال‌های اخیر معرفی کرده و نوشته‌اند: «این سریال رو جزو بهترینسریال‌های ایرانی قرار می‌دم. از بی نقص بودن داستان و معمایی بودنش گرفته تا دیالوگ‌ها و بازی‌های عالی و فیلمبرداری و دکور بهاضافه طنزی که در داستانه نمیشه به راحتی گذشت. سازنده سریال و همه عوامل برای شعور مخاطب کاملا ارزش بودند و کاملامشخصه که کلی زمان گذاشتند.»، «کاری قابل احترام و بالاتر از استانداردهای فیلم و سریال تولیدی ایران بود. درخشش عطاران ومعجونی توانست نقطه‌عطفی ایجاد کند و به شعور مخاطب احترام بگذارد.»، «خیلی سطحش بالا بود برای سریال طنز ایرانی. تلفیق طنز معمایی پلیسی و اسرار آمیز با داستانی جالب. واقعا از تموم شدنش ناراحت شدم.»، «در بین اون همه سریالی که چیزی جزاعصاب خرد کردن نداشتن، «دفتر یادداشت» واقعا خوب بود. با احترام قائل شدن برای وقت مخاطب، می‌شه یک سریال جذاب و در حد استانداردهای جهانی ساخت که نه تنها خسته کننده نیست که می‌بینی و لذت می‌بری. واقعا درود و سپاس به تک تک عوامل سازنده.»

فصل دوم سریال دفتر یادداشت ساخته‌ خواهد شد

بعضی‌ها نوشته‌اند طراحی صحنه و فیلمبرداری سریال موفقیت‌آمیز بوده است: «از طراحی صحنه و لباس گرفته تا تدوین و نورپردازی،بسیار با دقت و فیلمبرداری و فیلمنامه همه چیز ظرافت انجام شده بود. واقعا در این سال‌ها انقدر احترام به مخاطب رو در ساخت فیلم وسریال‌های داخلی ندیده بودم.»

فصل دوم سریال دفتر یادداشت ساخته‌ خواهد شد

درباره فیلمنامه و شخصیت‌پردازی هم نظرات زیادی وجود داشت. بعضی‌ها نوشته بودند: «یک شاهکار بی نقص بود. داستان قوی،فیلمنامه محکم، سناریویی گیج کننده با سوپرایزهای متعدد این اثر را تا سالها باید تحسین کرد.»، «دکور و لباس واقعاجذاب بود. بهجزئیات دقت شده بود برای هر کاراکتر، شخصیت‌‌پردازی درستی شده بود که بازیگران با بازی خوبشان بسیار خوب آن را اجرا کردند. ودر آخر موزیک و تیتراژ بسیار زیبا ساخته شده بود.»، «سبک جالب و متفاوتی داره که با ذائقه ی عموم نیست فانتزی آمیخته با طنز ومعما. زوج عطاران و معجونی عالی بودن.»

کامنت‌های منفی هم بیشتر به پیچیدگی سریال اشاره داشتند که البته با پاسخ‌هایی از سوی موافقان سریال رو به رو شدند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.