آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا یکشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

همواره سعی می کنید که برنامه کاری و زندگی را با هم درگیر نکنید اما باز درگیر مسائل کاری در زندگیتان می شوید و حتی در مواقع استراحت یا مسافرت و این مشکلی است که همواره شما و خانواده را آزار می دهد. امروز روز سفر و تنوع است بس دور از غوغای کار از تفریح و اوقات خوش خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در این مدت خلق و خو و افکارتان درگیر ناراحتی های خانواده است و یک تنه پیش می روید تا آینده بهتر را بسازید اما در راه زندگی کمی مردد هستید اما در همه حال خدا را دیدن و خدا را حس کردن می تواند در تسکین بی قراری هایت بسیار موثر باشد. امروز روز پرکاری خواهی داشت وخیلی خسته خواهی شد اما این کار برای ادامه برنامه هایتان لازم است.

فال روزانه متولدین خرداد

برخی رفتارهای آزار دهنده شما جنبه شوخی ندارد و بسیار می تواند چهره شما را بد سازد اگرچه با قصد و نیت قبلی نیز نباشد.برای دوستی همیشگی باید اول درک  و ظرفیت بالایی داشته باشید. امروز دلخوری و ناراحتی ها را کنار بگذار و کمی مهربانانه تر برخورد کن.

فال روزانه متولدین تیر

از همراهی و رفت و آمد با تو همه لذت می برند و افرادی که دوستت دارند بسیار نگرانت هستند و نقطه ضعفت این است که نوع ابراز کردن دوست داشتن و ابراز محبتت با همه فرق دارد زیرا گاهی به بهانه های مختلف برای شادیشان،دلشان را به درد می آورید. امروز روز کار و تلاش مضاعف برای ایجاد تغییر در زندگیت است آن را ادامه بده.

فال روزانه متولدین مرداد

غر زدن و بهانه تراشی باعث می شود که نزد اطرافیان و حتی خانواده مورد توجه نباشید و کم کم از تو فاصله بگیرند بنابراین با روشی که در توانت است اصلاحی بر این رفتارت داشته باش تا دوباره مورد قبولشان واقع شوید. امروز سر مسئله ای ساده و کم اهمیت بحث می کنید و تمام روزت را به بدی می گذرانید همین الان هم می توانید با انتخاب درست،روز خوبی را برای خودت رقم بزنی.

فال روزانه متولدین شهریور

روزی  برای گشایش کارت آغاز می شود روزی که فکرش را حتی در خواب نمی کردی. بخت خفته ات بیدار می شود اما این راه ،راهی سخت و طولانی است و اراده ای آهنین می طلبد.نگران نباش زیرا به خاطر قلب مهربانت لطف خدا همواره شامل حالت می گردد. امروز درگیر برخی مسائل گذرا و جزئی هستی زیاد نگران نباش این مسائل زود حل می شوند.

فال روزانه متولدین مهر

شکست می تواند مقدمه پیروزی باشد اما نه هر شکستی.باور و ایمانی که در تو مرده است می تواند مجدداً زنده شود.اندکی هم که شده با حقیقت روبرو شو هرچند تلخ باشدکه همین تلخی،درک و دیدگاهت را متحول می سازد. امروز برایتان روز سخت کاری یا رو سخت زندگی است کمی محکم و با اراده باشید.

فال روزانه متولدین آبان

فکر و ذهنیات هر انسانی زمینه ساز اعمال اوست با فکری باز می توانید اعمالی درست و برنامه ریزی شده را رقم بزنید زیرا برنامه ریزی آینده حاصل حال و گذشته شماست پس در انجام آن ثابت قدم باشید. امروز با اراده،روزی خوب و مفید می توانید داشته باشید و به بهترین نتیجه برسید.

فال روزانه متولدین آذر

انباشه شدن مشکلات و کارهای عقب افتاده باعث بی حوصلگی و اضطرابت شده است عجله در انجام کار و رفع مشکلات فقط بر آشفتگیت می افزاید کمی با صبر و آرامش،قدم به قدم در حل مشکلات و کارها تلاش کن تا به نحو احسنت انجام گیرند. پیشنهاد ما برای امروز به شما این است با چشم باز و برنامه ریزی در زندگی پیش روید تا از روزمرگی خارج گردید.

فال روزانه متولدین دی

هر کار ارزشمندی شروع سخت و ادامه ای سخت تر را می طلبد و شما کسی هستید که به خوبی خواستن را صرف کرده و در توانستن معنا بخشیده اید ولی در راهتان باید ثابت قدم باشید تا آینده را بدست آورید. امروز روزی پر کار و احتمالاً با تجربه هایی جدید و لذت بخش برایتان اتفاق می افتد.

فال روزانه متولدین بهمن

از این سختی زندگی گاه به ستوه می آیید و پی در پی شکایت می کنید اما با این کار فقط خود و دیگران را آزار می دهید و یک انتخاب می تواند تمام زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد. امروز روزی عادی است بدون اتفاقی خاص.اما برایتان شاید کمی کسل کننده باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

قیمت تمام دلخوشی های دنیا از یک نگاه مهربان پدر و مادرت کمتر است.دنیا ارزشی ندارد.افرادی به شما وابسته اند و نیازمند مهربانیتان هستند با آنکه مشکلاتتان زیاد است با وجود این وقتی را برایشان اختصاص دهید. امروز به انتخاب تو رقم می خورد اگر شده یک تماس و دیداری کوتاه باعث دلخوشی عزیزانت می شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.