آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

قصد دارید در مورد موضوع مهمی با همسر یا دوستتان صحبت کنید و واکنش طرف مقابلتان برای شما اهمیت زیادی دارد.در این بین باید مواظب احساساتتان باشید و سطح توقع خود را کمی پایین بیاورید. در حال تدارک برای یک مهمانی هستید اما بهتر است کمی هم به خودتان استراحت بدهید و از سرعت کارها کم کنید تا در میانه ی کار خسته نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

فرد جدیدی وارد زندگی شما شده است که بعضی حرف ها یا کارهایش شما را به یاد شخصی می اندازد و از این بابت با او احساس صمیمیت زیادی دارید اما بهتر است برای حریم خصوصیتان حد و مرزی قائل شوید. اگر در کارتان شکست خورده اید؛ تسلیم نشوید و بار دیگر تلاش کنید.هیچ کاری بدون تلاش و استقامت به نتیجه نمی رسد.

فال روزانه متولدین خرداد

با یکی از همکاران یا دوستتان به مشکل برخورده اید و احساس می کنید پشت سر شما حرف هایی زده است. این موضوع شما را به شدت حساس و بدبین کرده است. بهتر است به جای خودخوری و عصبانیت, با طرف مقابلتان صریح باشید و مستقیم از او بپرسید که چرا چنین کاری را انجام داده است و تکلیفتان را معلوم کنید.

فال روزانه متولدین تیر

منتظر اعلام نتایج یا جواب هستید و به همین دلیل استرس و نگرانی زیادی را تجربه می کنید.در حال حاضر بهترین کار این است که خودتان را با کارهای متفرقه سرگرم کنید تا زمان موعد برسد و از نتیجه مطلع شوید. مهمانی ناخوانده به منزل شما خواهد آمد و می توانید با هم در باره ی گذشته و اتفاقات پیش آمده صحبت کنید و راه حلی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

با شخصی آشنا شده اید که اخلاق و رفتار او با تمام کسانی که ملاقات کرده اید؛ متفاوت است و این آشنایی فرصت خوبیست که به شناخت بهتری از خودتان دست پیدا کنید. گاهی اوقات احساسات و افکارتان تضاد عجیبی با هم دارند و امروز این موضوع شما را دچار تردید کرده است.هر چند این کار دشواری است اما باید میان آن ها یک تعادل ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شخصی در اطراف شما قرار دارد که در کارهایتان سنگ اندازی می کند و نیت خوبی برای کارها و حرف هایش ندارد اما در حال حاضر نمی توانید این شخص را از زندگی خود دور کنید و فعلا باید او را تحمل کنید. نیاز دارید در این روزها شخصی به کمک تان بیاید و بخشی از کارها و مسئولیت هایتان را از دوستان بردارد تا کمی نفس تازه کنید.

فال روزانه متولدین مهر

مشکلات مالی زیادی برایتان پیش آمده است که باعث شده تمرکزتان را بر روی کارتان از دست بدهید.سعی کنید در حال حاضر کار درست را انجام دهید و تمرکزتان را بر روی کار فعلیتان بگذارید. یکی از نزدیکانتان حسابی سرش شلوغ شده است و برای انجام کارهایش به کمک احتیاج دارد ؛ بهترر است وقتی را در نظر بگیرید و به او کمک کنید.

فال روزانه متولدین آبان

احتمال آن وجود دارد که مکالمه ی عادی شما با یکی از اعضای خانواده اتان , به یک درگیری شدید تبدیل شود و با دلخوری از هم پایان پیدا کند. در حال حاضر هر دو نا آرام و آشفته هستید و ادامه ی این بحث نتییجه ای نخواهد داشت بنابراین بهتر است ادامه ی بحث را به روز دیگری موکول کنید و اجازه دهید هر دو طرف آرام شوند.

فال روزانه متولدین آذر

سعی دارید در زندگی فردی, سرک بکشید و از کارهای او سر در بیاورید.این کار می تواند در نهایت به ضرر شما تمام شود و دیگران شما را فردی فضول یا خاله زنک تصور کنند. به مشکلی بر خورده اید اما غرورتان باعث شده است که نتوانید از دیگران کمک بخواهید اما این اخلاق می تواند در کارهایتان یک مانع به حساب بیاید.

فال روزانه متولدین دی

اگر متاهل هستید؛ موضوعاتی برای شما اهمیت دارد که ممکن است برای طرف مقابلتان اهمیت نداشته باشد و به همین دلیل نمی توانید احساسات و حرف های هم دیگر را درک کنید. یکی از دوستانتان به موفقیت بزرگی رسیده است.هرچند برای او خوشحال هستید اما ته دلتان  نسبت به او و موفقیت هایش حسادت می کنید اما این یک حس طبیعی است.

فال روزانه متولدین بهمن

احساس می کنید زندگیتان دچار رکود شده است ؛ الآن فرصت خوبی در اختیار دارید که با دوستان یا خانواده به مسافرت کوتاهی بروید و حال و هوای خود را عوض کنید. مشغله های کاری همسر یا یکی از اعضای خانواده اتان باعث شده است؛ کم تر او را ببینید .بهتر است از او بخواهید برنامه های کاری اش را تغییر دهد تا بیشتر با هم وقت بگذرانید.

فال روزانه متولدین اسفند

گاهی اوقات میان انجام کار درست و کاری که دیگران از شما انتظار دارند؛ درمانده می شوید و نمی دانید کدام یک درست است. در چنین مواقعی بهتر است به ندای قلبتان گوش فرا دهید. دوست دارید با عشق زندگیتان صادق باشید؛ اما برخورد و واکنش او شما را می ترساند و نمی توانید همه ی حقیقت را با او در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.