آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ واقعی با تفسیر دقیق

در این پست از صفحه فردا فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ همراه با تفسیر از نظرتان می گذرد. کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم می‌دهم که هر چه صلاح و مصلحت می‌بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده ساز»

ایرانیان به هنگام زدن فال حافظ کتاب را در دست می‌گیرند و به بیان این جملات یا جملاتی از این دست می‌پردازند:

ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی، ما طالب یک فالیم، بر ما بنما رازی

عده‌ای هم می‌گویند:

حافظ ای حافظ شیرازی، بر من نظر اندازی، من طالب یک رازم، تو کاشف هر فالی، قسم به شاخه نباتت قسم می‌دهم به قرآنی که در سینه داری، این فال مرا بگشای.

برخی دیگر می‌گویند: ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی، به حق شاخ نباتت، به حق جام شرابت، منظور خودت را از مراد ما بیان کن.

بعد انگشت خود را لای دیوان می‌گذارند و باز می‌کنند. غزلی را که در صفحه سمت راست قرار دارد می‌خوانند و تفسیر می‌کنند. اگر مضمون غزل مثبت باشد فال را خوب و گرنه آن را بد می‌دانند. از آن جا که عمده غزلیات حافظ دارای مضامینی عرفانی، عشقی، امیدوارکننده و مهربانی آفرین است زدن فال در مراسم خواستگاری، ازدواج، نوروز، تولد فرزندان و مانند آن بیشتر مرسوم است. متقاضیان فال حافظ بیشتر دختران و پسران جوانی هستند که در طلب عشق و در جستجوی یافتن دلیلی برای ادامه عشق خود هستند. برخی فال‌ها نیز مانند فال انبیاء الهی وجود دارند و به اعتقاد برخی افراد واقعی و قابل اعتمادتر هستند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین

🌸یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

🍃و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

🌸از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب

🍃رجعتی می‌خواستم لیکن طلاق افتاده بود

🔮تعبیر: 

🔸در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت

🌸یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

🍃دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

🌸راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک

🍃بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود

🔮تعبیر: 

🔸راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد

🌸فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

🍃گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

🌸دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند

🍃خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

🔮تعبیر: 

🔸به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.

فال حافظ امروز متولدین تیر

🌸ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار

🍃ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

🌸نکته‌ای روح فزا از دهن دوست بگو

🍃نامه‌ای خوش خبر از عالم اسرار بیار

🔮تعبیر: 

🔸اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد

ح}— خودتان را داده اید حالا منتظر جواب هستید از سرگردانی نجات پیدا می کنید. عهدی خواهید بست و امانتی خواهید گرفت که باید تا آخر از او مراقبت کنید. در کاری که انجام می دهید از دروغ و بزرگنمایی پرهیز کنید. اگر دروغ بگویید مستحق هجران و دوری هستید. قرآن زیاد بوانید تا شیطان همیشه از شما دور باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور

🌸چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

🍃کز چاکران پیر مغان کمترین منم

🌸هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

🍃ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

🔮تعبیر: 

🔸عمر گرانقیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. فقط زنده بوده ای. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده ای. باز هم وقت هست طوق بندگی خداوند را به گردن بینداز و یا علی بگو.

فال حافظ امروز متولدین مهر

🌸بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

🍃خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

🌸در وهم می‌نگنجد کاندر تصور عقل

🍃آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

🔮تعبیر: 

🔸به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان

🔅اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

فال حافظ امروز متولدین آذر

🌸دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

🍃شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد

🌸آمد از پرده به مجلس عرقش پاک کنید

🍃تا نگویند حریفان که چرا دوری کرد

🔮تعبیر: 

🔸از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو و ایمانت را از دست نده. مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش به دست آوردن هر چند آسان است وای نگه داشتن آن سخت می باشد. یک حاجت دیگر هم داری که به آن مراد هم میرسی.

فال حافظ امروز متولدین دی

🌸ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید

🍃وجه می می‌خواهم و مطرب که می‌گوید رسید

🌸شاهدان در جلوه و من شرمسار کیسه‌ام

🍃بار عشق و مفلسی صعب است می‌باید کشید

🔮تعبیر: 

🔸از فقر و نداری خود شرمنده نباش، خوبی تو سرمایه ی دولت تو است. ابرهای نعمت و رحمت به سویت می آیند و نجات پیدا می کنی و کارت بالا می گیرد. از چیزی نترس زیرا کسی که راه درست می رود ترس به دل راه نمی دهد. خداوند عادل و روزی رسان است. تو را هم فراموش نکرده و به تو هم کرم می کند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن

🌸گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

🍃از ماه ابروان منت شرم باد رو

🌸عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست

🍃غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

🔮تعبیر: 

🔸دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

فال حافظ امروز متولدین اسفند

🌸دلی که غیب نمای است و جام جم دارد

🍃ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

🌸به خط و خال گدایان مده خزینه دل

🍃به دست شاهوشی ده که محترم دارد

🔮تعبیر: 

🔸تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.