آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

عملیات‌های وعده صادق تنها بخشی از توان ایران را به نمایش گذاشت

گرگان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: عملیات های وعده صادق که تا کنون انجام شده تنها بخشی ازتوان جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، قدرت نظامی کشور بالاتر از این است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان اظهار کرد: در پی عملیات‌های موفق موشکی رزمندگان حزب‌الله، حوثی‌های یمن و ایران اسلامی ما شاهد بودیم که چگونه گنبدهای آهنین خاصیت خود را از دست دادند و در هم شکسته شدند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی باید توجه داشته باشد که ایران کشوری نیست که بخواهی با دُم شیر بازی کنی، افزود: عملیات‌های که تا کنون انجام شده تنها بخشی از توان جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد و قدرت نظامی کشور بالاتر از این است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: برگزاری رفراندوم میان اهالی واقعی فلسطین تنها راه دستیابی به صلح است چراکه انجام این همه‌پرسی باعث صلح از طریق احقاق عدالت می‌شود.

وی یادآور شد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و هر کجایی که لازم بود ملت مقتدر ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند و عزت خود را از دست ندادند. در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث که اقدام به موشک باران خاک ایران کرد، ایران امکان پاسخگویی با موشک را نداشت اما امروز با زحمات شهدایی چون طهرانی‌مقدم‌ها موشک‌های هایپرسونیک و مافوق صوت بر سر دشمن می‌ریزد که باعث وحشت دنیای استکبار شد.

جنایت‌هایی رژیم صهیونیستی حقوق بشر را به ننگ بشر تبدیل کرد

پورخاقان با اشاره به اینکه جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در حال انجام است حقوق بشر را به ننگ بشر تبدیل کرد، اظهار کرد: امروز دنیای غرب با سکوت خود ثابت کردند که حقوق بشر در حکومت لیبرال دموکراسی غرب چه معنایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تمام جنایت‌هایی که رژیم سفاک اسرائیل علیه کودکان غزه به کار گرفته آنها همواره به دنبال آموزش هستند و شهید سنوارها را سرلوحه خود قرار می‌دهند تا نشان دهند راه شهادت و ایستادگی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با بیان اینکه هدف ما پیروزی است نه شهادت، گفت: شهادت بهترین مرگی است که خداوند برای انسان در نظر گرفته و هیچ گاه انسان با شهادت نمی میرد و از بین نمی‌رود اما رژیم صهیونیستی به شدت از مرگ می‌ترسد.

وی افزود: امروز موفقیت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آورده مرهون رشادت‌های شهدا و نیروهای مسلح است و این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها به راحت و ارزان به دست نیامده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.