آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تعطیلی احتمالی مدارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | مدارس فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

در این خبر از صفحه فردا به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و اینکه احتمالا کدام مدارس شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل است، پرداخته شده است.

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا یا وقوع سیل تعطیل است یا خیر؟ در این مطلب اخبار لحظه به لحظه تعطیلی احتمالی مدارس بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کرمان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان هرمزگان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است  مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های چهارشنبه، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد.

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان هفته خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گویی افزود: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

همچنین جمعه و شنبه (۸ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بارش و دمای هوای کشور بر مبنای نقشه های احتمالاتی از نیمه فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ را بدین شرح عنوان کرده است:

نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ (آوریل ۲۰۲۴): میانگین بارش این ماه فراتر از ماه قبل است. در نوار شمال ‌غرب و سواحل خزر نرمال تا بیش از آن، مناطق واقع در دو سوی کوه های زاگرس و البرز عمدتا در محدوده نرمال و برای سایر مناطق کشور نرمال با گرایش به کمتر از نرمال پیش‌بینی شده است.

میانگین دمای هوا در سواحل دریای خزر و دریای عمان ۰.۵ تا ۱ درجه و در سایر مناطق ۱ تا ۲ درجه بیش از نرمال مورد انتظار است

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.