آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر از صفحه فردا به توضیحاتی درباره مدارس فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری استان ها، این پست بروزرسانی می شود.

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا سیل و برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس کرمان فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

باتوجه به اعلام ستاد بحران شهرستان های جنوبی کرمان، مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود. همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل اعلام شدند. علت تعطیلی مدارس علاوه بر پیشگیری از آسیب دانش‌آموزان، استفاده احتمالی از مدارس برای اسکان شهروندان اعلام شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت گفت : با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

احمدبلندنظر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان جیرفت اظهارداشت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

احمد بلندنظر گفت : بخاطر وقوع بارش مدارس شهرستان جیرفت روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل می‌باشند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش در جنوب و این سامانه شامل شهرستان جیرفت هم می‌شود لذا با وجود پیش بینی ها که شدت آن در شش شهرستان جنوبی بیشتر خواهد بود لذا تمامی دستگاه‌ها و خودروهای

شهرستان بصورت آماده و در صورت نیاز شش شهرستان جنوبی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

بلندنظر با توصیه به مردم برای عدم توجه به شایعات افزود : همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم داده شده و همه پای کار هستند .

تعطیلی مدارس هرمزگان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

احسان کامرانی شامگاه دوشنبه، با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان افزود: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان،مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی ها از فردا سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.