آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

همسر سعید جلیلی کیست؟ + تعداد فرزندان

با توجه به نامزدی سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این مطلب با خانواده و همسر سعید جلیلی آشنا خواهیم شد.

دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳، جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد و انتخاب میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم کشیده شد. مسعود پزشکیان که همسر خود را از دست داده است در این ایام اغلب به همراه دخترش در گردهمایی‌ها و سفرهای استانی، حضور می‌یافت، اما خبری از همسر سعید جلیلی نبود.

چندی پیش نیز در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا خانواده نامزدهای ریاست جمهوری در آن شرکت می‌کنند، غیبت همسر سعید جلیلی در این برنامه مورد توجه قرار گرفت. سعید جلیلی در این برنامه امیرحسین ثابتی را به عنوان نماینده خود فرستاد.

همسر سعید جلیلی کیست؟ + تعداد فرزندان

همسر سعید جلیلی کیست؟

فاطمه سجادی جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ که جلیلی در آن‌ها نامزد ریاست جمهوری شده بود، نیز حضور چشمگیری نداشت.

دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. او و سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

ظاهرا سجادی فعالیت اجتماعی مستقلی از جلیلی دارد و چندان مایل به حضور در مقابل دوربین‌ها نیست و حتی هیچ عکسی از همسر پزشک سعید جلیلی در نظام پزشکی ثبت نشده است.

«سعید جلیلی» متولد ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ در مشهد است. جلیلی می‌گوید هیچکس بهتر از همسرش او را نمی‌شناسد و بهتر است همسرش راجع به خصوصیات مثبت و منفی او اظهارنظر کند تا کاملاً درست و صحیح باشد.

فاطمه سجادی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.

شهرک شهید دقایقی یکی از شهرک‌هایی است که محل زندگی بسیاری از چهره‌ها و فرماندهان نظامی و سیاسی از جمله محسن رضایی می‌باشد.

سعید جلیلی در خرداد ماه ۱۴۰۰ و دوران تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: «بنده ۵۶ساله هستم و ۲۷ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه‌ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است.»

همسر سعید جلیلی کیست؟ + تعداد فرزندان

پسر سعید جلیلی

پسر سعید جلیلی دانش آموخته رشته رشته برق در دانشگاه شریف در مقطع ارشناسی ارشد است و عکسی از او از دوران کودکی تا جوانی در کنار پدرش در مراسم مذهبی و نماز جمعه و اماکن مذهبی منتشر شده است.

همسر سعید جلیلی کیست؟ + تعداد فرزندان

زندگی شخصی سعید جلیلی از زبان خودش

حدود ۳۰ سال است که با همسر خود ازدواج کرده ام و یک فرزند پسر دارم که دانشجوی رشته برق است. هم اکنون در تهران زندگی می‌کنم و خانه خودم تنها ۱۲۵ متر است. البته الان در خانه خودم نیستم و در خانه سازمانی اسکان داریم و علت این تصمیم این بود که خانه سازمانی برای ما بزرگتر و راحت تر است.

معمولاً در شهر مشهد از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد استفاده می‌کردم اما در تهران به خاطر شرایطی که بر آن حاکم است بیشتر از خودروی شخصی بهره می‌برم. خودروی شخصی من پراید ساده است و در کل زندگی تجملاتی ندارم.

کارمند وزارت خارجه هستم و بیمه ام بیمه کارمندی است

همسر سعید جلیلی کیست؟ + تعداد فرزندان

 برادر سعید جلیلی کیست؟

«وحید جلیلی» برادر سعید جلیلی از فعالان فرهنگی اصولگراست و در سال ۱۴۰۰ به عنوان قائم مقام تحول پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شده است.

علت قطع پای سعید جلیلی چیست؟

سعید جلیلی یکی از جانبازان جنگ است که پای راست خود را در دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ از دست داد. دلیل قطع شدن پای سعید جلیلی، نبود امکانات کافی در بیمارستان صحرایی منطقه شلمچه و وضعیت اورژانسی آن زمان بود که امکان درمان پای زخمی وی را غیرممکن کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.