آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ساعت پخش‌ و تکرار سریال کنت مونت کریستو از شبکه تماشا ۱۴۰۳

سریال تاریخی کنت مونت کریستو مجددا از شبکه تماشا در حال پخش می باشد، در این مطلب علاوه بر ساعت پخش و تکرار سریال کنت مونت کریستو ، اسامی بازیگران و خلاصه داستان را بررسی خواهیم کرد.

سریال کنت مونت کریستو بر اساس یک رمان ساخته شده است که ژانری تاریخی بر مبنای واقعیت دارد. کنت مونت کریستو را می‌توانیم یکی از زیباترین نوشته های الکساندر دوما بدانیم که فیلم نامه نویسان و کارگردانان بسیاری را ترغیب کرد تا از متن داستان کنت مونت کریستو فیلم‌های مختلفی بسازند. در ادامه این مطلب ساعت پخش و تکرار سریال کنت مونت کریستو ، خلاصه و اسامی بازیگران این سریال بررسی خواهیم کرد.

خلاصه داستان سریال کنت مونت کریستو

داستان کنت مونت کریستو که در اواخر زمان سلطنت ناپلئون بناپارت اتفاق می افتد؛ ماجرای زندگی فردی به نام ادموند دانتس را روایت می‌کند. ادموند دانتس یک دریانورد جوان است که عاشق دختری به نام مرسده می‌شود. اوج ماجرای داستان از زمانی آغاز می‌گردد که درست در روز ازدواج ادموند دانتس با مرسده، دوست صمیمی او “فرنان” که عاشق مرسده بود برای ادموند پاپوش درست می‌کند. به این ترتیب ادموند دانتس به اتهام دروغین طرفداری از ناپلئون به مدت ۱۴ سال در بندر مارسی زندانی می‌شود. در زمان زندانی شدن ادموند او با یک فرد دیگر آشنا می‌شود که قصد داشت با حفر چاله از زندان فرار کند. بعدها متوجه می‌شود که او “آبه‌فاریا” یک کشیش و دانشمند ایتالیایی است که سال‌ها در زندان مارسی زندانی شده است. آبه فاریا نقشه گنج یک جزیره به نام “مونت کریستو” را به ادموند نشان می‌دهد تا او را ترغیب کند با هم فرار کنند. پس از فرار کشیش آبه زنده نمی‌ماند و کل گنج نصیب ادموند می‌شود؛ او نیز تصمیم می‌گیرد با این ثروت انتقام خود را از کسانی که او را به زندان انداختن بگیرد و این گونه داستان آغاز می‌شود.

ساعت پخش‌ و تکرار سریال کنت مونت کریستو از شبکه تماشا ۱۴۰۳

اسامی بازیگران سریال کنت مونت کریستو

جیمز کاویزل

گای پیرس

ریچارد هریس

جیمز فرین

لوئیس گازمن

میکائیل وینکات

هنری کویل

هلن مک‌کروری

داگمارا دومینچیک

البی وودینگتون

الکس نورتون

پاتریک گادفری

فردی جونز

کریستوفر آدامسون

ژان بِنوآ بلان

ساعت پخش و تکرار سریال کنت منت کریستو

این سریال راس ساعت های ۲۱ هرشب از شبکه تماشا پخش و در ساعات ۳ بامداد، ۹ صبح و ۳ بعدازظهر بازپخش خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.