آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳

سریال دوپینگ به زودی از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، این سریال با بازی نیما شعبان نژاد و الناز حبیبی از سریال های نوروزی سالها پیش می باشد که زمان پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهیم کرد.

سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی از جمله مجموعه های طنز است که اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۹ از شبکه سه به نمایش در آمد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۳ آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم

سریال دوپینگ از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۹ جایگزین سریال زوج یا فرد خواهد شد، این سریال شب راس ساعت ۱۹ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر بازپخش خواهد شد.

زمان پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم در سال 1403

خلاصه داستان سریال دوپینگ

دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می شود سرنوشت این دو کودک در آینده عوض شود. این دانشمند از شیر مادران دو کودک قرص هایی می سازد که باعث می شود آن دو نفر قدرت جادویی پیدا کنند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.