آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال به کجا چنین شتابان از شبکه آی فیلم

سریال به کجا چنین شتابان به زودی از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، این سریال با بازی بابک حمیدیان و نگین صدق گویا از سریال های جذاب سالها پیش می باشد که زمان پخش و تکرار سریال به کجا چنین شتابان از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهیم کرد.

سریال به کجا چنین شتابان به کارگردانی ابوالقاسم طالبی اولین بار در سال ۱۳۸۸ از شبکه تهران به نمایش در آمد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال به کجا چنین شتابان از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال به کجا چنین شتابان از شبکه آی فیلم

سریال به کجا چنین شتابان از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸ جایگزین سریال مادرانه خواهد شد، این سریال شب راس ساعت ۱۸ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح بازپخش خواهد شد.

کارگردان سریال به کجا چنین شتابان

ابوالقاسم طالبی متولد ۱۳۴۰ نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او فعالیت خود را با نگارش قصه‌های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه‌اش را با نام آن کس که نداند در اصفهان نوشت. او پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری و ویدئویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ به عنوان مشاور کارگردان در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد. او صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامهٔ سینما ویدئو است. از آخرین کارهای او سریال هفت سر اژدها را دیده ایم.

 

 

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.