آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال شرم به همراه اسامی بازیگران آن

مجموعه تلویزیونی شرم به زودی از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته حواهد شد. با خلاصه داستان سریال شرم و اسامی بازیگران آن آشنا خواهیم شد.

سریال شرم سریالی در ژانر ملودرام خانوادگی است که محصول سال ۱۳۹۹ می باشد، این سریال اولین بار از شبکه سه پخش شد و حالا مجددا روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت. این سریال داستان آموزنده و جالبی دارد که در این مطلب خلاصه داستان سریال شرم به همراه اسامی بازیگران آن را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه سریال شرم

قصه این مجموعه در دو بخش به نمایش گذاشته می‌شود ، بخش اول سریال در سال‌های ۸۸ تا نود به تصویر کشیده شده است و در قالب یک فلاش بک به عقب برده می‌شود و باقی سریال روایت ۱۰ سال بعد یعنی از سال ۹۸ به بعد و زمان حال به تصویر کشیده شده اس، این مجموعه روایتگر زندگی چند خانواده است که هر کدام از شخصیت ‌های آن گرفتاریی ‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه با یک نخ تسبیحی به هم وصل می ‌شوند.

اسامی بازیگران سریال شرم

مرحوم سیروس گرجستانی که یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که در مدت فیلم‌برداری این سریال بر اثر ایست قلبی درگذشت و سیاوش طهمورث جایگزین وی شد.

در این سریال بازیگران دیگری چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری نیز حضور دارند.

خلاصه داستان سریال شرم به همراه اسامی بازیگران آن

عوامل ساخت سریال شرم

فیلمنامه‌ نویس : سعید فرهادی ، تهیه‌کننده : امیرمهدی پوروزیری ، کارگردان : احمد کاوری ، سیروس مقدم ، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.