آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال به کجا چنین شتابان از شبکه آی فیلم

سریال به کجا چنین شتابان از روز ۱۴ اردیبهشت مجدد از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته حواهد شد. با خلاصه داستان این سریال آشنا خواهیم شد.

سریال به کجا چنین شتابان سریالی دیدنی و جذاب است که حرف برای گفتن زیاد دارد. این سریال اولین بار از شبکه ۵ پخش شد و حالا روی آنتن آی فیلم رفته است. این سریال داستان آموزنده و جالبی دارد که خلاصه ای از آن را می خوانیم.

خلاصه سریال به کجا چنین شتابان

داستان این سریال درباره افرادی است که به یک شبه ره صد ساله طی‌کردن می‌اندیشند و به بهایی که در قبال آن می‌پردازند، توجهی ندارند.

یونس جوانی از یک خانواده متوسط و معتقد به اصول دینی است که پیشرفت را دوست دارد. همین دغدغه موجب می شود تا با کتایون، دختر عمه متمولش، بیشتر در ارتباط باشد. شوهر عمه یونس، صاحب یک شرکت عمرانی است که با ساخت و پیش فروش مسکن، ثروت زیادی به دست آورده است. یونس که دانشجوی عمران است، با پیشنهاد کتایون در این شرکت مشغول به کار می شود و پس از مدتی متوجه می شود ثروت شرکت پدرش از راه های غیر قانونی به دست آمده است؛ اما طمع رسیدن به ثروت زیاد، یونس را به ادامه راه تشویق می کند که…

در پایان سریال یونس بر نفس خودش غلبه می کند اما معلوم نیست چه اتفاقاتی برایش می افتد و چگونه دوباره با خانواده اش مواجه می شود.

 سریال به کجا چنین شتابان

بازیگران سریال به کجا چنین شتابان

آهو خردمند، رضا رویگری ، بهروز بقایی، بابک حمیدیان ، فریبا متخصص، علی عمرانی،حسن شکوهی، محمودرضا قدیریان، محمدمهدی فقیه، نگین صدق‌گویا و پرستو گلستانی و … از جمله بازیگران سریال به کجا چنین شتابان هستند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.