آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با نقش ها و بیوگرافی آنها مواردی هستند که در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

سریال به کجا چنین شتابان یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، و تهیه‌کنندگی حسن شکوهی است که در سال ۱۳۸۸–۱۳۸۷ تولید و از شبکه پنج سیما پخش شده‌است.

موسیقی متن و تیتراژ ابتدایی این سریال از یکی از آهنگ‌های گروه secret garden با نام nocturne الهام گرفته شده‌است.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان

  • بابک حمیدیان: یونس هوشمند (پسر هاتف و نسرین، برادر بهار و امیرعلی)
  • رضا رویگری: فریدون احتشام (همسر هانیه، پدر کتایون و کیوان)
  • علی عمرانی: هاتف هوشمند (پسر عزیز، برادر هادی و هانیه، همسر نسرین، پدر یونس و بهار و امیرعلی)
  • حسن شکوهی: غلامی (محافظ فریدون)
  • بهروز بقایی: هادی هوشمند (پسر عزیز، برادر هاتف و هانیه، همسر مهرانگیز، پدر مرتضی، مریم و مطهره)
  • آهو خردمند: عزیز (مادر هاتف، هادی و هانیه، مادربزرگ خانواده)
  • فریبا متخصص: نسرین (همسر هاتف، مادر یونس، بهار و امیرعلی)
  • شراره دولت‌آبادی: مهرانگیز (همسر هادی، مادر مرتضی، مریم و مطهره)
  • محمودرضا قدیریان: مرتضی هوشمند (پسر هادی و مهرانگیز، برادر مریم و مطهره)
  • نگین صدق‌گویا: کتایون احتشام (دختر فریدون، خواهر کیوان)
  • نیلوفر شهیدی: مریم هوشمند (دختر هادی و مهرانگیز، خواهر مرتضی و مطهره)
  • حدیثه تهرانی: بهار هوشمند (دختر هاتف و نسرین، خواهر یونس و امیرعلی)
  • پرستو گلستانی: هانیه هوشمند (دختر عزیز، خواهر هاتف و هادی، همسر فریدون)
  • ساعد هدایتی: داوود
  • محمدرضا رهبری: سهراب
  • فریدون محرابی: کیوان احتشام (پسر فریدون، برادر کتایون)
  • متین حیدری نیا ( امیرعلی برادر یونس)

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

 

بازیگران سریال به کجا چنین شتابان

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان در سال ۱۳۵۹ در شهر تهران زاده شد. علاقه حمیدیان به دنیای هنر و پشتیبانی خانواده اش سبب شد تا در انتخاب رشته دانشگاهی اش، در رشته نمایش و گرایش طراحی صحنه مشغول به تحصیل شود. او در سال ۱۳۷۸ با حضور بر روی صحنه تئاتر، اولین نقش آفرینی اش را تجربه کند. اما اولین حضور بابک حمیدیان در عرصه سینما در سال ۱۳۸۲ و فیلم قدمگاه به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور بازمی‌گردد. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر موفقیت‌های خوبی را تجربه کرد و راه را برای حضور فعال تر بابک حمیدیان در عرصه سینما محیا کرد.

بابک حمیدیان در سالهای بعد حضور پر رنگی را در عرصه سینما تجربه کرد و موفق شد در نقشهای مکمل آثار مهمی از جمله طبل بزرگ زیر پای چپ و بی‌پولی حضور پیدا کند.

طبل بزرگ زیر پای چپ فیلمی راجع به جنگ ایران و عراق که در گوشه‌ای گره خورده‌است. فیلم در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی کاظم معصومی ساخته شده‌است. حمیدیان در مسیر پیشرفت خود، تحسین منتقدان را برای بازی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند برانگیخت و موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال ۱۳۹۲ شود. ایشان همسر مینا ساداتی می باشند.

رضا رویگری

رضا رویگری ۶ دی ۱۳۲۵ در منطقه تجریش تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیلات را در تجریش به پایان رساند. رویگری به خلبانی علاقه‌مند بود و دوبار امتحان داد اما پذیرفته نشد. او سپس وارد حرفه نقاشی شد و با نمایش ویس و رامین به کارگاه نمایشی پیوست.

حاصل ازدواج نخست رویگری، پسری به نام کیارش است که در ۱۳۵۳ به دنیا آمد.[۳] رویگری در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

علی عمرانی

سید علی عمرانی (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۳۹) بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر و گویندهٔ رادیو، متولد شهرستان بهشهر و ساکن تهران است. پدر وی سید ولی‌الله عُمرانی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و نوازنده سازهای نی و سنتور بود سید علی عمرانی سازنده‌ی اولین فیلم طنز پس از انقلاب است، علی عمرانی همچنین معرف و واسطه‌ی ورود هنرمندانی همچون مهران مدیری، رضا عطاران، حمید لولایی، رضا شفیعی جم، غلامرضا نیکخواه و … به عرصه‌ی حرفه‌ای بازیگری است.

سید علی عمرانی علی رغم قریب ۴۰ سال خدمت در رادیو به نشانه ی اعتراض به بی کفایتی مدیریت رادیو در ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ از رادیو استعفاء داد. او یکی از باتجربه‌ترین‌های عرصه رادیو، نمایش و تلویزیون است، قدمت رسانه ی رادیو همسن اوست.وی برادر محمد و رضا عمرانی است.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

فریبا متخصص

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. وی ۵ خواهر و برادر و یک پسر به نام پوریا پوربهرامی دارد. وی کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت.

شراره دولت‌آبادی

شراره دولت‌آبادی متولد ۱۳۴۱ در مشهد است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با فیلم هزاران زن مثل من آغاز کرد. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۵ با مهاجرین سبز آغاز کرد و در مجموعه سرزمین سبز به ایفای نقش پرداخت.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

محمودرضا قدیریان

محمودرضا قدیریان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۹، مجری و بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد است، بجز مجری گری که اصلی ترین حرفه اش می باشد، سالهاست در رادیو فعالیت می کند و تجربه بازیگری را نیز دارد. از سال ۱۳۸۲ به پیشنهاد حمید منوچهری کارگردان نمایش های رادیویی و تلویزیونی که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند به سازمان معرفی شد و بعد از سپری کردن دو سال کار آموزی آرام آرام پا به عرصه نمایش های رادیویی گذاشت او قبل از ورود به رادیو در تئاتر مشغول بود.

وی از سال ۹۲ اجرای زنده برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ را به عهده دارد که این برنامه هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۰۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می شد.

نگین صدق‌گویا

نگین صدق گویا متولد ۸ اسفند ۱۳۴۹ می باشد او خواهر شیرین بینا (بازیگر) است. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با فیلم تیک تاک (محمدعلی طالبی) شروع کرد.

وی تا کنون در فیلمهای تیک تاک، خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی‌قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل ا…، مانا و زمانی برای دوست داشتن، نقش آفرینی کرده‌است و فیلم سینمایی «زمانی برای دوست داشتن» ابراهیم فروزش و «مانا» رزازی فر را در نوبت اکران دارد البته هر ۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و چند فیلم تلویزیونی هم در نوبت پخش دارد.

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی، بازیگر ایرانی، در ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در محله نارمک تهران بزرگ شد و اخیراً با همسرش در منطقه تهران‌پارس زندگی می‌کند.

حدیثه تهرانی رشته مامایی را برای رضایت خانواده انتخاب کرده و تا مقطع لیسانس در این رشته تحصیلات خود را ادامه داده است. اما پس از ورود به عرصه سینما، فعالیت آن‌چنانی در این حوزه نداشته و بعداز آن به‌طور کلی این رشته را کنار گذاشته است.

حدیثه تهرانی به عنوان یک بازیگر، بیشتر در نقش‌های دختران آرام و معصوم در سریال‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. او معتقد است که میمیک صورتش بیشتر به این‌گونه نقش‌ها می‌خورد، اما دوست دارد که کاراکترهای متفاوت‌تر را هم تجربه کند. او فعالیت خود را ابتدا در تلویزیون آغاز کرده و بعدها به سمت سینما و تئاتر رفته است.

تهرانی در دنیای بازیگری، کمتر خود را درگیر حواشی می‌کند و تمرکزش روی فعالیت هنری است. حدیثه تهرانی تنها یک خواهر بزرگتر به نام هانیه دارد که دکترای ژنتیک را اخذ کرده و در آلمان زندگی می‌کند.

اسامی بازیگران سریال به کجا چنین شتابان همراه با بیوگرافی آنها

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی (زادهٔ ١١ خرداد ۱۳۵٠، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دختر خواهرزاده شاعر معاصر مهدی اخوان ثالث است.

پرستو گلستانی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع به کار کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.