آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مونا کرمی کیست؟ بیوگرافی مونا کرمی همسر دوم سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی که اخیرا در شبهای مافیا، زودیاک بسیار دیده شده است حالا با خبر ازدواجش نامش بر زبانها افتاده، در اینجا با مونا کرمی و خانواده او بیشتر آشنا خواهیم شد.

مونا کرمی با خبر ازدواجش با سپند امیرسلیمانی حالا نام خود را به عنوان عروس امیرسلیمانی ها بر زبان انذاخته است، با این بازیگر جوان آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی مونا کرمی

نام: مونا

نام خانوادگی: کرمی

تاریخ تولد: ۱۸ آذر ۱۳۶۹

محل تولد: گلستان

تحصیلات: فارغ التحصیل منابع طبیعی

وضعیت تاهل: مجرد

زمینه فعالیت: بازیگر

مونا کرمی اینستاگرام

اینستاگرام مونا کرمی

مونا کرمی کیست؟ ازدواج مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی

کودکی مونا کرمی

مونا کرمی در ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس مهندسی منابع طبیعی دارد و از کودکی با تئاتر وارد دنیای هنر شد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا به چهره شناخته شده ای تبدیل شده است.

مونا کرمی کیست؟ بیوگرافی مونا کرمی همسر دوم سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی

خبر ازدواج مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی با پستی که سپند در اینستاگرام خود منتشر کرده است رسما تاییده شده محسوب می‌شود. سپند امیرسلیمانی در حالی که تصویری از خودش و مونا منتشر کرده، جمله‌ای نیز به عنوان کپشن عکس نوشته:

من و جام می و معشوق، الباقی اضافات است.

تصویر پست اینستاگرام سپند امیرسلیمانی که خبر از ازدواجش با مونا کرمی می دهد را در زیر می بینید:

مونا کرمی کیست؟ بیوگرافی مونا کرمی همسر دوم سپند امیرسلیمانی

حتی کمند امیرسلیمانی هم در یک پست اینستاگرامی تصویری از این زوج منتشر کرده و ازدواج آنها را تبریک گفته است!

مونا کریمی

خانواده مونا کرمی

مونا کرمی در یک خانواده ۴ نفره در شهر مینودشت استان گلستان به دنیا آمد و تنها یک برادر بنام مجید دارد که ۳ سال کوچکتر از خود اوست. او همچنین در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

مونا کریمی

شروع تئاتر از ۹ سالگی

اولین بار در سال ۱۳۷۸ وقتی ۹ سال داشت با کار تئاتر عروسکی در مینودشت روی صحنه رفت تا این که وارد آکادمی شد و فعالیتش را به صورت حرفه ای شروع کرد. او در جشنواره دانش آموزی در نمایش سیب رتبه اول بازیگری را به دست آورد.

فعالیت در نمایش رادیویی

خانم کرمی از سال ۱۳۸۹ وارد رادیو جوان شد و در یک پروژه با آقای محرابی کار نمایش اجرا کرد. او با نمایش های الجزایر ساخته میلاد فرج زاده و نمایش خانوادگی با بهیاد نجفی و نمایش نقش دوم افشین زمانی به موفقیت دست یافت.

مونا کرمی کیست؟ بیوگرافی مونا کرمی همسر دوم سپند امیرسلیمانی

نقش آفرینی با سریال بیمار استاندارد

در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۵ سال داشت برای اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخت سعید آقاخانی در نقش سحر همسر بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت. در این سریال با بازیگرانی چون جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ همکاری داشت.

دو سال دوری از هنر بازیگری

بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد به مدت دو سال از عرصه هنری دور شد تا این که دوباره با فیلم کوتاه خرده ریزه بازگشت و به فعالیتش در تئاتر ادامه داد. او در سال ۱۳۹۶ با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی اولین بار روی پرده سینا حاضر شد.

مونا کرمی

شهرت با حوالی پاییز

مونا کرمی بعد از سه سال دوری از تلویزیون در سال ۱۳۹۷ در دومین تجربه خود با سریال حوالی پاییز در نقش شیوا به تلویزیون بازگشت و با همین سریال نیز به شهرت رسید. مونا کرمی در این سریال با پردیس منوچهری بازی می کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۹ با فصل سوم سریال از سرنوشت با نقش آرزو دوباره در قاب تلویزیون دیده شد.

مونا کرمی و همسرش و فرزندش

مونا کرمی به تازگی با سپند امیرسلیمانی ازدواج کرده و فرزندی ندارد.

سریال های مونا کرمی

آثار هنری مونا کرمی

سریال

۱- بیمار استاندارد (۱۳۹۴)

۲- حوالی پاییز (۱۳۹۷)

۳- از سرنوشت ۳ (۱۳۹۹)

همسر اول سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی سال ۱۳۸۵ در یک جمع دوستان بواسطه دوستان قدیمی اش با مارال آراسته آشنا شد و بعد از ۲ در سال ۱۳۸۷ با یکدیگر ازدواج کردند.سپند امیر سلیمانی ۲۵ مهر ۱۳۹۷ در برنامه «فرمول یک» علی ضیا اعلام کرد سال ۱۳۸۳ بعد از ۷ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده و مدتها تنها زندگی می کرد.

سپند امیرسلیمانی و همسر اولش

 

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.