آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مهدی‌قلی مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

با انتخاب مجری برنامه تلویزیونی مناظره های انتخابات انتخابات ریاست جمهوری در این مطلب با مهدی مهدی‌قلی مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری آشنا می شویم.

مهدی مهدی قلی به عنوان مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صدا و سیما انتخاب شد. بر این اساس در حال حاضر واحد تولید فنی سازمان سیما مشغول ساخت دکور برنامه مناظره‌ها در استودیو ۱۱ است.

بیوگرافی مهدی مهدی قلی

مهدی مهدی‌قلی مجری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهدی مهدی‌قلی می‌توان به فعالیت در برنامه نگاه یک اشاره کرد.

مهدی مهدی‌قلی در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهدی مهدی‌قلی در این سال، فعالیت در برنامه نگاه یک محسوب می‌شود.

مهدی مهدی‌قلی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۸۷ برنامه نگاه یک به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مهدی مهدی‌قلی توانست با فعالیت در برنامه نگاه یک تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر سید حسن صحت توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.