آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس مدارس فردا چهارشنبه‌ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

با توجه به کیفیت هوای مشهد تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای مدارس مشهد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، سه‌شنبه در بیست و پنجمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳ در شرایط “آلوده برای افراد حساس و کودکان” قرار دارد

مهدی اله‌پور اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۸۹ نشانگر هوای سالم است اما شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۱۰۹ از شرایط “آلوده برای افراد حساس و کودکان” در این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی با بیان این که منطقه خیام با عدد ۱۶۳ بیشترین بارآلودگی امروز را دارد ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای چهار منطقه دیگر در شرایط آلوده و هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.