آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

کائنات تو را تنها نگذاشته با خدا باش پادشاهی کن، بی خدا باش هرچه خواهی کن. خدا را شکر همیشه در نفست با یاد او گذشته و شاکر او بوده‌ای.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

موفقیت همراه تو است اگر در نظر داری اقدامی برای اجاره یا خرید و فروش ملکی انجام بدهی هرچه زودتر اقدام کن. سرمایه‌ات در ساخت و ساز برایت سود زیادی را به همراه می‌آورد.

فال روزانه متولدین خرداد

خیلی وقت‌ها با قلبت و احساست کارهایت را انجام می‌دهی عیبی ندارد، زیرا فردی مهربان و دلسوز می‌باشی از هر دستی بدهی از همان دست خداوند برایت می‌آورد. وقت آن رسیده که آلبوم خود را جمع‌وجور کنی و یک آلبوم خاطرات شیرین را برای خود و خانواده‌ات درست نمایی.

فال روزانه متولدین تیر

هر کسی در یک مرحله از زندگی‌اش ضرر مالی می‌دهد اگر هنوز این ضرر مالی را نداده‌ای پس از این به بعد با حواس‌جمعی معامله کن. هیچ‌وقت مایوس نبوده‌ای پس از این به بعد هم سعی کن مایوس نشوی و امیدوار باش فقط یادت نرود که هر چیزی برای کامل شدنش نیاز به زمان دارد.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید وقت آن موضوع هنوز نرسیده باشد. برای رسیدن به آرزوهایت بهتر است چرخ اقبال درست کنی یعنی بر روی کاغذی هدف‌ها و آرزوهایت را بنویس و زمان بده تا فرشته حامی تو بداند که در چه زمانی چه کاری را باید انجام بدهد. ذکر و یاد خدا را فراموش نکن و تا جای ممکن به زندگی لبخند بزن.

فال روزانه متولدین شهریور

با نظم و ترتیب توانسته‌ای به زندگی‌ات سروسامان خوبی بدهی و هرچیزی در سر جای خودش قرار دارد. همین نظم و ترتیب به خودت و افراد خانواده‌ات، آرامش خاصی را داده است.

فال روزانه متولدین مهر

تصمیم مهم بر سر زندگی‌ات نزدیک است اگر افرادی هستند که یک‌بار شکست در عشق و یا ازدواجشان خورده‌اند اکنون وقت آن رسیده که یک‌بار دیگر شانس زندگی خودشان را در مورد ازدواج بعدی‌شان به‌کار گیرند و این‌بار حتما بهتر از بار اول خواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان

پول به صورت ارث و یا وام در حال رسیدن است. سعی کن در راه درست آن پول را به‌کار ببری. زیرا این اتفاق هر روز نمی‌تواند اتفاق بیفتد.

فال روزانه متولدین آذر

برای این‌که او را از دست ندهی باید با او صادقانه به گفت‌وگو بنشینی .دفتر خاطرات برای خودت داشته باش این دفتر زمانی دیگر برایت جالب و جذاب خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

استقامت زیادی تاکنون در مقابل مسایل و مشکلات از خود نشان داده‌ای این استواری عقیده تو را زبانزد خاص و عام نموده است. تاکنون همه مسوولیت‌ها را به دوش گرفته‌ای ولی این کار را نباید بیشتر از این ادامه بدهی، بلکه از دیگران نیز باید استفاده نمایی در اثر تلاش و کوشش به شهرت فراوان رسیده‌ای یا خواهی رسید.

فال روزانه متولدین بهمن

راهی را که پیش گرفته‌ای را رها نکن بلکه اگر کمی خسته شده‌ای یک کمی زنگ تفریح و استراحت تو را برای ادامه دادن آماده می‌سازد.

فال روزانه متولدین اسفند

مراقب افراد زیرک باش کسانی اطرافت هستند که فقط به خواسته‌‌های خودشان فکر می‌کنند و با زبان چربشان تو را می‌خواهند متقاعد سازند. شک و دودلی به‌زودی به سراغت می‌آید سعی کن زیاد در این حالت تردید باقی نمانی بلکه هرچه سریع‌تر به دنبال حقیقت باش و از صحت و سقم ماجرا آگاه شو.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.