آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال تاروت فردا + فال تاروت روزانه دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای گرفتن فال تاروت کبیر ابتدا نیت کنید و فال مخصوص ماه تولد خود را بخوانید. با ما همراه باشید.

برای گرفتن فال تاروت کبیر ابتدا نیت کنید و فال مخصوص ماه تولد خود را بخوانید. با ما همراه باشید. «تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند. کارت های تاروت شامل دو دسته کارت تاروت کبیر (Major Arcana) و کارت تاروت صغیر (Minor Arcana) می باشند. که تعداد کارت های کبیر ۲۲ عدد و کارت های صغیر ۵۶ عدد می باشد که مجموع ۷۸ عددی را تشکیل می دهند.

متولدین فروردین

شما امروز بهتر است عجله نکنید برای انجام هر کاری که برنامه ریزی کرده اید زمان خواهید داشت. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست: روش های اثبات شده طولانی مدت موثر خواهند بود. دنبال راه های جدید در این روز نباشید.

متولدین اردیبهشت

امروز برای برخی شماایده های غیرمعمول ظاهر می شوند که به زودی فرصتی برای اجرای آنها به وجود می آید. درست است، در ابتدا به سختی می توانید کمکی پیدا کنید، زیرا همه نمی توانند از برنامه های شما سر دربیاورند ولی نهایتا موفق خواهید شد.

متولدین خرداد 

بعید است امروز از اختلافات جزئی در امان باشید  برخی از جوزاها در این زمان حتی با نزدیکترین افراد به سختی کنار می آیند.

 امروز  سعی کنید در تنهایی برای  هدفتان برنامه ریزی کنید. از نگاه کردن به آینده نترسید زیرا اتفاقات خوبی برای شما در راه است.

متولدین تیر

این روز شما را با خبرهای خوب خوشحال می کند. خرچنگهایی که اخیراً برای انجام برخی کار‌های دشوار ذهن خود را درگیر کرده‌اند، نحوه ی انجام کار را پیدا خواهند کرد و خیلی زود به هدف خود خواهند رسید.

متولدین مرداد

خلاقیت و کاریزمای شما امروز در بهترین حالت خود قرار دارد. از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید اگر برنامه مهمی برای این روز دارید، هر چه زودتر اقدام کنید. امروز برای خیلی چیزها مناسب است، هم آشنا و هم کاملا جدید.

متولدین شهریور 

بهتر است مسائل پیچیده و مهم را به تعویق بیندازید امروز به سختی برای آنها مناسب است. همچنین حل مسائل مالی را به روز دیگری موکول کنید زیرا این خطر وجود دارد که چیزی را از دست بدهید و عواملی را که بعداً نقش مهمی در این قضیه مالی ایفا می کنند در نظر نگیرید.

متولدین مهر

شما زمان خواهید داشت تا بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید انجام دهید، اما مجبور نخواهید بود عجله کنید یا با چندین چیز در یک زمان مقابله کنید. بسیاری از ترازوها از توانایی اتخاذ رویکرد خلاقانه برای حل هر مشکلی سود خواهند برد.

متولدین آبان

زمانی برای بی حوصلگی وجود نخواهد داشت: چندین کار به طور همزمان نیاز به توجه شما دارد، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که هیچ کس جز شما آنها را حل نخواهد کرد. اگرچه گاهی اوقات نیاز به عجله دارید، اما چیزی را از دست نخواهید داد، به جزئیات توجه کنید.

متولدین آذر

خیلی چیزها به خوبی انجام خواهند شد. به لطف حمایت ستاره ها، به سرعت با مسائلی که اخیراً بسیار دشوار به نظر می رسید کنار می آیید. پولی در روزهای آتی به دستتان میرسد.

متولدین دی 

روز بسیار پر هیجانی خواهد بود. بسیاری از دی‌ ماهیها شاید برنامه‌های قبلی خود را کنار بگذارند و کاری کاملاً جدید را انجام دهند امروزمی‌توانید مشکلی را که مدتی است شما را آزار می‌دهد حل کنید: راه خروج از این وضعیت به قدری ساده خواهد بود که فقط تعجب خواهید کرد که چگونه قبلاً به آن فکر نکرده‌اید.

متولدین بهمن

روز خوبی برای اکثر بهمن ماهیها شما خیلی کارها را به خوبی انجام خواهید داد. ارزش دارد از حمایت ستارگان برای حل یک مسئله مهم استفاده کنید، تا با مشکلی که شما و عزیزانتان را آزار می دهد کنار بیایید. شهود به شما می گوید که چگونه عمل کنید.

متولدین اسفند

ممکن است چیزی آنطور که انتظار داشتید پیش نرود، اما روحیه شما را خراب نمی کند. کاملاً برعکس: فرصت‌های جدیدی را خواهید دید و راهی برای حل سریع مشکلاتی که مدت‌ها نیاز به توجه داشته‌اند، پیدا خواهید کرد. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که یک پیشنهاد حرفه ای را رد کنید: موقعیت جدیدی که می توانید در نتیجه بگیرید چشم اندازهای جدی را برای شما باز می کند – این فرصت را از دست ندهید.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.