آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

علت پخش نشدن سریال پژمان و دوپینگ در روز ۱۴ اردیبهشت از شبکه آی فیلم

سریال پژمان در حال که یک قسمت از پخش آن در روز ۱۳ اردیبهشت می گذرد متوقف شد، در اینجا علت پخش نشدن سریال پژمان در روز ۱۴ اردیبهشت را خواهیم خواند.

سریال پژمان از روز ۱۳ اردیبهشت جایگزین سریال پایتخت خواهد شد، این سریال ساخته سروش صحت می باشد که محصول سال ۱۳۹۱ می باشد، با وجود یک قسمت از پخش این سریال از شبکه آی فیلم پخش قسمت دوم آن به روزهای آینده انتقال پیدا کرد، اما واقعا علت پخش نشدن سریال پژمان و دوپینگ در روز ۱۴ اردیبهشت از شبکه آی فیلم چیست؟

سریال پژمان و سریال دوپینگ از سریال های طنز کشورمان می باشد، سریال پژمان که هم سکویی برای پژمان جمشیدی و داستان زندگی او به طور طنز می باشد را به نمایش گذاشته است.

علت پخش نشدن سریال پژمان در روز 14 و 15 اردیبهشت

به دلیل اینکه روز ۱۵ اردیبهشت سالروز شهادت امام صادق (ع) می باشد پخش سریال های طنز متوقف خواهد شد ، به همین دلیل جمعه ۱۴ اردیبهشت و تکرار این سریال ها در روز شنبه ۱۵ فروردین سریال‌های طنز«دوپینگ» و «پژمان» موقتا پخش نمی‌شوند و به جای آن‌ها اپیزود خوابگرد از سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و اپیزود هفتم از سریال «یک لحظه دیرتر» به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی کارگردانان مختلف طی سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ به صورت اپیزودیک تهیه شد. هر قسمت از این مجموعه موضوع متفاوتی دارد و سعی شده است از داستان‌های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیافتد، استفاده شود.

گفتنی است، در این اپیزود مجید مشیری و سحر قریشی نقش آفرینی می‌کنند.

این قسمت از مجموعه تلویزیونی “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” امروز ساعت ۱۹:۰۰ به جای سریال «دوپینگ» پخش می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.