آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال مختارنامه چند قسمت است؟

سریال مختارنامه از روز جمعه ۱۶ تیرماه جایگزین سریال لحظه گرگ و میش خواهد شد، در اینجا با تعداد قسمت های سریال مختارنامه در شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد.

در این مطلب با تعداد قسمت های سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

تعداد قسمت های سریال مختارنامه

شبکه آی فیلم تصمیم گرفته است ماننند هر سال در ایام محرم سریال مختارنامه را از این شبکه منتشر نماید، سریال مختارنامه به زودی جایگزین سریال لحظه گرگ و میش خواهد شد، این سریال از روز جمعه ۱۶ تیرماه در ساعت ۲۳ هرشب به غیر از پنجشنبه ها به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، ای فیلم با تغییر ساعت پخش سریال مختار نامه قصد دارد هر شب یک قسمت از این سریال را به نمایش بگذارد، سریال مختارنامه در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای توسط داوود میر باقری و گروه نویسندگی داوود میرباقری، حسن میرباقری و محمد بیرانوند اولین بار در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و محصول سیما فیلم سریال مختارنامه می باشد.

سریال مختارنامه چند قسمت است؟

کارگردان سریال مختارنامه

داوود میرباقری متولد ۸ خرداد در شهرستان شاهرود می باشد، داوود میرباقری فارغ‌التحصیل مهندسی معدن از دانشگاه امیرکبیر تهران است.. او با ساخت سریال‌های امام علی و مختارنامه به شهرت رسید بطوریکه بلواری در شهر بسطام به نام بلوار داوود میرباقری به پاس هنر و خدمتش نامگذاری گردید. در حال حاضر، او در حال ساخت سریال سلمان فارسی است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.