آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال بیمار استاندارد چند قسمت است؟

سریال بیمار استاندارد محصول اواخر سال ۱۳۹۴ می باشد که مجددا از روز ۲ تیر به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های این سریال آشنا خواهیم شد.

سریال بیمار استاندارد اولین بار در نوروز ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما به نمایش در آمده است، بیمار استانذدارد در ژانر طنز ساخته شده است، تعداد قسمت های این سریال پرطرفدار را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال بیمار استاندارد

سریال بیمار استاندارد در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی بهرام توکلی ساخته شده است، بهرام توکلی در سریال نون خ ۳ نیز با سعید آقاخانی همکاری داشته است، او علاوه بر فیلمنامه نویسی، کارگردانی نیز می کند ایشان کارگردان و نویسنده فیلم تنگه ابوغریب ، غلامرضا تختی و … بوده است، از آخرین کارهای نویسندگی او نیز فیلم سینمایی روز صفر را می توان نام برد.

کارگردان سریال بیمار استاندارد

سریال بیمار استاندارد از ساخته های سعید آقاخانی می باشد، سعید آقاخانی متولد ۴ اسفند سال ۱۳۵۰ در شهرستان بیجار می باشد، آقاخانی با فیلم خداحافظی طولانی در سال ۱۳۹۳ در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را بدست بیاورد او یکبار نیز در سال ۱۳۹۶ با فیلم کامیون نامزد دریافت این جایزه شده است.

سعید آقاخانی با ساخت سریال نون خ و ایفای نقش نوالدین خانزاده بیش از همیشه خود را نزد طرفدارانش محبوب ساخته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.