آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم

سریال وضعیت سفید هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

ساخت سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت‌الله محصول سال ۱۳۹۰ می باشد، این سریال در ژانر تاریخی درام اجتماعی برای اولین بار از شبکه سه سیما به نمایش در آمد و بخاطر داستان جذاب و حضور بازیگران حرفه ای اش مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت سفید

پخش سریال وضعیت سفید قرار بود بعد از اتمام سریال تاریخی گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شود، اما ظاهرا پخش آن به زمان دیگری موکول شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم

لوکیشن سریال وضعیت سفید

سریال وضعیت سفید روایتی است از سال ۱۳۶۶ و وضعیت تهران در دوران جنگ، این سریال با به تصویر کشیدن خاطرات روزهای جنگ برای بسیاری از هموطنانی که در آن دوره زندگی می کردند جذاب بوده و برای نسل امروز تماشایی و البته یکی از مشکلات ساخت سریال وضعیت سفید تهیه لوکیشن برای سریال تاریخی معاصر وضعیت سفید بوده که آنها برای فیلمبرداری قسمت های مدرسه جنگ زده در محله چهاردانگه از منطقه ۱۹ تهران حضور داشتند و برای فیلمبرداری قسمت های خانه باغ، در باغی به مساحت ۵ هزار متر مربع واقع در روستای مرتضی‌گرد مشغول به کار شدند که تمامی آنها را بازسازی و خانه داخل باغ نیز ساخته شده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.