آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش پدرخوانده ۳ از شبکه نمایش خانگی + اسامی شرکت کنندگان فصل سوم پدرخوانده

با آماده شدن فصل جدید مسابقه پدر خوانده با اجرای کامبیز دیرباز در این مطلب زمان پخش پدرخوانده ۳ از شبکه نمایش خانگی و اسامی شرکت کنندگان فصل سوم پدرخوانده را بررسی خواهیم کرد.

قسمت اول فصل سوم «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب از پنجشنبه ۶ اردیبهشت در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. در قسمت اول ۵ پلیر منتخب دو فصل قبل با ۶ پلیر جدید باهم رقابت خواهند کرد.

اسامی شرکت کنندگان پدرخوانده ۳

در قسمت اول «پدرخوانده ۳» امیرحسین رستمی، محمدنادری، سینا رازانی، ساغر قناعت و نیما شاهرخ شاهی ۵ شرکت‌کننده منتخب دو فصل قبل هستند که در کنار آرش عدل پرور(AP)، حسین رفیعی، نصرت میرعظیمی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش باهم رقابت خواهند کرد.

 

شرلوک هولمز در پدرخوانده ۳

فصل سوم «پدرخوانده» براساس یک سناریوی جدید شکل گرفته و شخصیتی به نام شرلوک هولمز هم به عنوان ساید مستقل به بازی اضافه شده است. برای معرفی این شخصیت، یک ویدئوی ۸ دقیقه‌ای با حضور افشین ذی‌نوری آماده شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

زمان پخش پدرخوانده ۳

«پدرخوانده ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی کامبیز دیرباز آماده پخش شده است. قسمت اول این فصل پنجشنبه‌ ۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.