آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از شبکه آی فیلم

پخش سریال دوپینگ در روز گذشته به اتمام رسید و سریال روزهای بهتر (نامه آخر) جایگزین آن شده است، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر (نامه آخر) آشنا خواهیم شد.

سریال روزهای بهتر (نامه آخر) سریالی اجتماعی خانوادگی می باشد که مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از شبکه آی فیلم ۱۴۰۳ آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از شبکه آی فیلم

سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از روز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۹ جایگزین سریال دوپینگ خواهد شد، این سریال هر شب راس ساعت ۱۹ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر بازپخش خواهد شد.

کارگردان سریال روزهای بهتر (نامه آخر)

کارگردان اپیزود نامه آخر دانش اقباشاوی می باشد، ایشان متولد سال ۱۳۵۸ آبادان هستند وی کارگردانی می کند و تجربه بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا و هیهات را دارد. ایشان فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه شروع کرد، او دستیار کارگردانی را نیز در کارنامه خود دارد، فیلم سینمایی تاج محل در سال ۱۳۹۱ از اولین ساخته های سینمایی او بوده که برای این فیلم موفق به دریافت جایزه طلایی جشنواره فیلم مالزی، نامزدی جشنواره مونترآل کانادا و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر نیز شده‌است، فیلمهای “دخترم الهام”، “هیهات” و سریال “روزهای بهتر (نامه آخر)” از کارهای اقباشاوی می باشند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.