آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال ترکیه ای ۵۰ متر مربع از شبکه تهران به همراه خلاصه داستان آن

به تازگی سریالی ترکیه ای به نام پنجاه متر مربع از شبکه تهران به نمایش گذاشته شده است که با هم مشخصات و زمان پخش این سریال را خواهیم خواند.

سریال «۵۰ متر مربع» سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی، درام و محصول ۲۰۲۱ ترکیه، یکی از تازه‌های شبکه تهران سیما است که از پنجشنبه ۳۰ فروردین هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن رفته است در ادامه این مطلب با جزئیات و زمان پخش و تکرار سریال ترکیه ای ۵۰ متر مربع از شبکه تهران آشنا خواهیم شد.

بازیگران سریال ۵۰ مت مربع

انگین اوزترک، کورشات النی‌آچیک، چنگیز بوزکورت، آیبوکه پوسات، تولگا تکین، توئچه کاراباجاک، تونجای بیازیت و اوزگور امره ییلدیریم

خلاصه داستان سریال ۵۰ متر مربع

در خلاصه داستان سریال «۵۰ متر مربع» آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد و سر و شکل استاندارد و خوبی دارد. فیلمنامه تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انتخاب موضوع خوب است، موضوعی که در آن داستان مرد جنایتکاری روایت می‌شود که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی تواند از او دل بکند و…

زمان پخش و تکرار سریال ترکیه ای 50 متر مربع از شبکه تهران به همراه خلاصه داستان آن

زمان پخش و تکرار سریال ۵۰ متر مربع

سریال ۵۰ متر مربع هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تهران می رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

سریال ۵۰ متر مربع پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Pantene Golden Butterfly Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Golden Butterfly به عنوان بهترین سریال اینترنتی شود.

زمان پخش و تکرار سریال ترکیه ای 50 متر مربع از شبکه تهران به همراه خلاصه داستان آن

صداپیشگان سریال ۵۰ متر مربع

مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده است. دانیال الیاسی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، حسین سرآبادانی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، مینو غزنوی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، نصراله مدقالچی، سعید مظفری، علی منصوری راد، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

سریال ۵۰ متر مربع چند قسمتی است؟

این سریال در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی بوراک آکساک ساخته شده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.