آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش فصل دوم سریال مانکن از شبکه نمایش خانگی

خبر ساخت فصل دوم سریال مانکن، غافلگیری خوشایندی برای مخاطبان این مجموعه پرطرفدار بود.

سریال مانکن که در سال ۱۳۹۸ از شبکه نمایش خانگی پخش شد و به‌واسطه داستانی جذاب و حضور بازیگران سرشناس، به پربیننده ترین سریال شبکه نمایش خانگی با رکورد ۲۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دقیقه تماشا تبدیل شد.

کارگردانی فصل اول مانکن برعهده حسین سهیلی‌زاده بود و بابک کایدان نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشت. حضور فرزاد فرزین، خواننده محبوب، در این سریال نیز یکی از عوامل جذابیت آن برای مخاطبان بود.

درحالی‌که بسیاری گمان می‌کردند داستان مانکن در فصل اول به پایان رسیده است، خبر ساخت فصل دوم این سریال عاشقانه ایرانی، همه را شگفت زده کرد. مانکن ۲ به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه‌کنندگی علی طلوعی از سال ۱۴۰۲ کلید خورد و ساخت آن به‌طور رسمی آغاز شد.

به‌طورکلی، اطلاعات منتشر شده از مانکن ۲ محدود است و باید منتظر ماند و دید که این سریال در فصل دوم چه سورپرایزهایی برای مخاطبان خود خواهد داشت.

اخبار پیرامون این مجموعه نمایش خانگی تا حدودی مسکوت مانده است. برخلاف فصل اول، مانکن ۲ از طریق پلتفرم‌های معروف فیلیمو و نماوا پخش نخواهد شد و برای انتشار آن، یک پلتفرم تازه تاسیس به‌نام زینما در نظر گرفته شده است. تاکنون از روز و زمان پخش سریال اطلاعاتی در دسترس نیست. به محض انتشار مقاله آپدیت خواهد شد.

خلاصه داستان سریال مانکن ۲

هنوز جزئیات دقیقی از داستان فصل دوم مانکن منتشر نشده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که رحمان سیفی آزاد، کارگردان فصل دوم، قصد دارد تا با حفظ رگه‌های اصلی داستان در فصل اول، قصه‌ای جدید و جذاب را برای مخاطبان روایت کند.

زمان پخش فصل دوم سریال مانکن از شبکه خانگی

اسامی بازیگران سریال مانکن ۲

فصل اول سریال مانکن به‌عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی، با پایانی غافلگیرانه و شوکه‌کننده به سر رسید. مرگ سه شخصیت مشهور سریال، ژیلا، اخگر و کاوه، تمام حدسیات مخاطبان را درباره پایان داستان به‌هم ریخت.

بااین‌حال، باتوجه‌به حضور کاوه در لیست بازیگران فصل دوم، به‌نظر می‌رسد که این شخصیت زنده است و در فصل دوم با چالش‌های جدیدی روبه‌رو خواهد شد. در ادامه اسامی بازیگران فصل دوم سریال مانکن را قرار می‌دهیم.

محمدرضا فروتن در نقش اخگر

مریلا زارعی در نقش کتایون

نازنین بیاتی در نقش همتا

امیرحسین آرمان در نقش کاوه

حسین پاکدل

الهام پاوه نژاد

عارفه معماریان

رضا توکلی

بهشاد شریفیان

پانته آ کی قبادی

رابعه مدنی

بهزاد خلج

بهزاد محسنی

مائده محمدی

محمد صادقی

سریال مانکن ۲ چند قسمت است ؟

هنوز اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست به محض انتشار مقاله آپدیت می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.