آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش سریال پژمان از شبکه آی فیلم

سریال پژمان به زودی از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، این سریال با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی از سریال های کمدی و جذاب ایرانی می باشد که زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهیم کرد.

سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت اولین بار در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما به نمایش در آمد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال پژمان از شبکه آی فیلم

سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت که جایگزین سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم خواهد شد، سریال پژمان را می توانید از روز ۱۳ اردیبهشت ماه در ساعت ۲۱ به تماشا بنشینید و تکرار آن نیز در ساعات ۵ صبح و ۱ بعدازظهر پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال پژمان از شبکه آی فیلم

کارگردان سریال پژمان

سروش صحت کارگردان سریال پژمان می باشد او در سال ۱۳۴۴ و در اصفهان به دنیا آمده است و در سال ۱۳۶۳پذیرفته شدن در دانشگاه تهران به تهران مهاجرت کرد، سروش صحت دارای مدرک کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی، و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا می باشد. سروش صحت با مجموعه طنز جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ شناخته شد او در این برنامه علاوه بر بازیگری ، نویسندگی را نیز انجام می داد،اولین فیلم سینمایی که او حضور داشت نیز فیلم سینمایی شراره در سال ۱۳۸۷ بود. از آخرین کارهای او کارگردانی صبحانه با زرافه ها می باشد و بازی در فیلم بی بدن.

سروش صحت متاهل و همسر سارا سالار نویسندهٔ رمان احتمالاً گم شده‌ام می باشد، همسر صحت برای این کتاب برنده جایزه هوشنگ گلشیری شده است. البته زمزمه هایی درباره جدایی این زوج نیز به گوش می رسد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.