آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

دکتر مینا جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اینسکو شد

دکتر مینا جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) شد.

با حکم محمدسجاد دهنوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره اینسکو و جعفر هردانی نایب رئیس اینسکو خانم مینا جعفری به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) منصوب شد.

در حکم خانم جعفری آمده است:

خواهر ارجمند سرکار خانم مینا جعفری

سلام علیکم

احتراما باتوجه به درایت بی بدیل، شایستگی درخور تحسین و تجارب ارزشمندتان در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه پایدار و توسعه عمومی، خدمت رسانی به اعضای محترم اینسکو و حوزه های تخصصی مختلف، جناب عالی را به مدت یک سال به سمت سرپرست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) منصوب می نماییم.

با عنایت به سوابق مدیریتی و اجرایی حضرتعالی امید است با عنایت به خداوند متعال و ظل توجهات حضرت سبحان با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران توانمند جهادی، تولییدکنندگان و کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران، دکترین علمی و تجربی، خیرین و دانشگاهیان، اصحاب رسانه و منابع ارزشمند و فرصت های فرهنگی و علمی اجتماعی و اقتصادی و تخصصی کشور در راستای سیاست های کلان و برنامه های راهبردی تبیین شده اینسکو و با هدف تحقق آرمان های ایران اسلامی موفق و موید باشید.

شایسته است در اجرای وظایف محوله به طور مستمر اینجانبان را از چگونگی اقدامات، موانع انجام وظیفه و نتایج ارزیابی واحدهای پیوسته و وابسته مطلع نمایید.

 

محمدسجاد دهنوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره اینسکو                                 جعفر هردانی نایب رئیس اینسکو

 

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.