آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال جذر و مد + اسامی بازیگران سریال جذر و مد

سریال جذر و مد از ساخته های علی عبدالعلی زاده در ژانر طنز می باشد با خلاصه داستان سریال جذر و مد و اسامی بازیگران این سریال آشنا خواهیم شد.

جزر و مد نام یک سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه کنندگی محسن توکل فرد است. این مجموعه تلویزیونی از شبکه دو سیما پخش شده‌است. این سریال در ۲۶ قسمت در استان خوزستان ساخته شده‌است. این مجموعه به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه شده‌است.

خلاصه داستان سریال جذر و مد

قصه جزر و مد از آنجا آغاز می‌شود که لطیف با بازی رضا فیاضی، سال‌ها قبل از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و با تشکیل خانواده صاحب فرزند شده‌است. حالا و در آستانه بازنشستگی، مشکلاتی برای او و خانواده‌اش پیش آمده که ناچارند دوباره به ماهشهر برگردند. با وجود مخالفت‌های فرزندان، درنهایت به ماهشهر می‌روند و در یک خانه‌باغ متروکه‌ای مستقر می‌شوند که از پدر لطیف به ارث رسیده‌است. این مهاجرت، تازه شروع ماجراهایی است که در سریال جزر و مد اتفاق می‌افتد.

خلاصه داستان سریال جذر و مد

 

اسامی بازیگران سریال جذر و مد

رضا فیاضی

نصرالله رادش

خشایار راد

حمید لولایی

علی اصغر حیدری

افسانه ناصری

و مهدی امینی خواه

خلاصه داستان سریال جذر و مد

دیگر بازیگران سریال جذر و مد

ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، علی اصغر حیدری و فریده دریامج

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.