آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال گیلدخت چه سریالی خواهد بود؟

سریال تاریخی گیلدخت از سریال های جذاب است که پخش مجدد آن از شبکه آی فیلم رو به اتمام است، در اینجا خواهیم خواند که چه سریالی جایگزین سریال گیلدخت خواهد شد.

سریال گیلدخت در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک و آی فیلم پخش شد، این سریال در ۶۰ قسمت ساخته شده است که این شبها از شبکه آی فیلم به صورت پخش دو قسمتی و در ۳۰ قسمت در حال پخش می باشد و البته پخش مجدد آن از نیز رو به اتمام است، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت پایانی سریال گیلدخت کی پخش می شود و چه سریالی جایگزین آن خواهد شد. با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال گیلدخت کی پخش می شود؟

قسمت پایانی سریال گیلدخت در روز ۲۹ شنبه اردیبهشت و در ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، اگر در این ساعت و این روز موفق به دیدن آن نشدید می توانید تکرار آن را فردای همان روز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ ظهر به تماشا بنشینید.

سریال گیلدخت داستان زندگی گلنار و اسماعیل است که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌ هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌ شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و حکایت عشق و دلدادگی حکایت بیداد ظالمان …

جایگزین سریال گیلدخت چه سریالی پخش خواهد شد؟

بعد از سریال گیلدخت چه سریالی پخش خواهد شد؟

با اتمام سریال گیلدخت از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سریال هشت و نیم دقیقه جایگزین خواهد شد، پیش از این صفحه اختصاصی شبکه آی فیلم سریال وضعیت سفید را معرفی کرده بود. سریال هشت و نیم دقیقه در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی شهرام شاحسینی ساخته شده است که مجددا از آنتن شبکه آی فیلم به صورت دو قسمتی در هر شب به جز پنج شنبه ها پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.