آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال پژمان چه سریالی خواهد بود؟

با پایان یافتن سریال پژمان تا چند روز آینده سریال کمدی و طنز دیگری جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال پژمان آشنا خواهیم شد.

پخش مجدد سریال پژمان از ساخته های سروش صحت و بازی پژمان جمشیدی می باشد که در سال ۱۳۹۱ به روی آنتن شبکه سه رفت در حال اتمام می باشد ، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال پژمان چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال پژمان چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال پژمان کی پخش می شود؟

سریال پژمان داستان زندگی پژمان جمشیدی با کمی تخیل می باشد، فوتبالیستی که با بالا رفتن سنش نمی خواهد قبول کند که باید از دنیای بازیکنی خداحافظی کند او که کم کم پس اندازش نیز به انتها رسیده دنبال راه های چاره ای برای زندگی است…

قسمت پایانی سریال پژمان بعد از بارها توقف در روز شنبه ۱۹ خرداد ماه در ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۵ بامداد و ۱۳ تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال پژمان را ببینید.

جایگزین سریال پژمان چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال پژمان چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال پژمان، سریال کمدی ترش و شیرین ساخته رضا عطاران جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار در ایام نوروز ۱۳۸۶ از شبکه سه سیما پخش شده است، سریال ترش و شیرین به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و گروه نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آریان است. سریال ترش و شیرین از روز یکشنبه ۲۰ خردادماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.